Pozitivní aspekty internetu u žáků středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pozitivní aspekty internetu u žáků středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šmahaj, Jan
dc.contributor.author Hollá, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:48:28Z
dc.date.available 2013-10-06T17:48:28Z
dc.date.issued 2013-07-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20977
dc.description.abstract Tato bakalářská práce na téma ?Pozitivní aspekty internetu u žáků středních škol? je zamě-řena na studenty středních škol a jejich trávení volného času na internetu a zkoumání, čím se tato věková kategorie na internetu zabývá. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se dělí do tří kapitol tak, aby specifikovala všechny podstatné klíčové po-jmy. První kapitola je zaměřena na mládež, a to z pohledu vývojové psychologie a sociolo-gie. Druhá kapitola je pak zaměřena na internet jako takový, poslední kapitola je zaměřena právě na pozitivní aspekty spojené s internetem. Cílem praktické části práce je zjistit pomocí dotazníku, jak se mládež chová a co nejčastěji dělá na sociálních sítích a zda tato sociální komunikace pomocí internetu jim usnadňuje život a čím. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 2012981 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: mládež cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject internet cs
dc.subject Keywords: youth en
dc.subject leisure en
dc.subject internet en
dc.title Pozitivní aspekty internetu u žáků středních škol cs
dc.title.alternative Positive aspects of the Internet for high school pupils en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurtíková, Michaela
dc.date.accepted 2013-09-10
dc.description.abstract-translated This thesis on "The positive aspects of the Internet among high school students" is targeted at high school students and their leisure time on the internet and examining what makes this age category on the internet deals. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into three chapters so as to specify all the relevant key after-income. The first chapter focuses on youth, and from the perspective of developmental psychology and sociology. The second chapter is focused on the internet, as such, the last chapter focuses on the positive aspects of being connected to the Internet. The practical part is to find out a questionnaire to the youth behaves and what most often done on social networks, and whether this social communication via the Internet makes life easier for them and more. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32889
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-08-23
local.subject mládež cs
local.subject internetová komunikace cs
local.subject youth en
local.subject Internet communication en


Files in this item

Files Size Format View
hollá_2013_bp.pdf 1.919Mb PDF View/Open
hollá_2013_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hollá_2013_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account