Fundraising střediska Cesta Diakonie ČCE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fundraising střediska Cesta Diakonie ČCE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Unzeitigová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:30:45Z
dc.date.available 2010-07-14T01:30:45Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2093
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je zmapování neziskového sektoru v České republice, ob-lastí jeho působení, mechanismů jeho fungování a jeho historii. Práce je zaměřena na ob-last marketingových komunikací v nekomerční sféře se zaměřením na získávání financí. Pro analýzu byla vybrána konkrétní nestátní nezisková organizace a to středisko CESTA Diakonie Českobratrské církve evangelické v Uherském Hradišti, poskytující služby dětem s těžší formou mentálního a kombinovaného postižení. Práce analyzuje přínos fundraisera pro organizaci. cs
dc.format 71 s., 24 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3036795 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neziskový sektor cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject nestátní neziskový sektor cs
dc.subject nestátní nezisková or-ganizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing neziskového sektoru cs
dc.subject marketingový mix neziskových orga-nizací cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject public relations cs
dc.subject filantropie cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject The nonprofit sector en
dc.subject nonprofit organisation en
dc.subject non-governmental nonprofit sector en
dc.subject non-governmental nonprofit organization en
dc.subject marketing en
dc.subject nonprofit sector marketing en
dc.subject nonprofit or-ganization marketing mix en
dc.subject fundraising en
dc.subject public relations en
dc.subject philanthropy en
dc.subject sponsoring en
dc.title Fundraising střediska Cesta Diakonie ČCE cs
dc.title.alternative FUNDRAISING OF THE DIACONICAL CENTER "CESTA" (THE PATHWAY) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated The subject of this Bachelor Graduation Thesis is to define the non-profit sector in the Czech Republic, areas of its influence, the mechanisms of its functioning a its history. The Thesis is focused on the area of marketing communications in the non-commercial field with the emphasis on fundraising. For the purpose of this analysis, a specific non-governmental, nonprofit agency has been chosen the Diaconical Center "Cesta" (The Pathway), which serves seriously mentally and physically handicapped children. It is opera-ted by the Moravian Evangelical Church in Uherské Hradiště. This Thesis attempts a complex analysis of the contribution of the Fundraiser to the Organisation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2691
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
unzeitigová_2006_bp.pdf 2.896Mb PDF View/Open
unzeitigová_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
unzeitigová_2006_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account