Úloha asistenta pedagoga při edukaci dítěte s poruchou autistického spektra v běžné základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha asistenta pedagoga při edukaci dítěte s poruchou autistického spektra v běžné základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Hrubá, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:13:21Z
dc.date.available 2013-10-06T17:13:21Z
dc.date.issued 2013-07-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20935
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá především funkcí asistenta pedagoga a žákem s poruchou autistického spektra. Teoretická část je zaměřena na legislativní vymezení, náplň práce a na požadavek na vzdělání u asistenta pedagoga. V diplomové práci jsou uvedeny poruchy autistického spektra u dětí a jejich problémové oblasti v rámci sociálního chování, komunikace a představivosti. Praktická část se snaží za pomoci kvalitativního výzkumu popsat úlohu asistenta pedagoga ve spolupráci s konkrétním žákem v běžné základní škole. cs
dc.format 80 s. cs
dc.format.extent 1890628 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Asistent pedagoga cs
dc.subject porucha autistického spektra cs
dc.subject edukace cs
dc.subject educational assistant en
dc.subject autistic spectrum disorder en
dc.subject education en
dc.title Úloha asistenta pedagoga při edukaci dítěte s poruchou autistického spektra v běžné základní škole cs
dc.title.alternative The role of the teaching assistant in education schoolchild with autism in mainstream primary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2013-09-10
dc.description.abstract-translated This dissertation deals especially with a function of an educational assistant and a pupil with an autistic spectrum disorder. Its theoretic part is focused on legislative determination of the educational assistant, his/her scope of employment and competence. There are autis-tic spectrum disorders of children along with their problem areas in reference to their social behavior, communication and imagination contained in this dissertation. The practical part seeks the help of qualitative research to describe the role of a teacher assistant in coopera-tion with a specific student in an elementary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 32901
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-08-22
local.subject autistické děti cs
local.subject autisté cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject children with autism en
local.subject people with autism en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2013_dp.pdf 1.803Mb PDF View/Open
hrubá_2013_vp.zip 17.36Kb Unknown View/Open
hrubá_2013_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account