Pohybové aktivity dětí jako forma sociálně výchovné práce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mühlpachr, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Hubatková, Nataša
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T16:58:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T16:58:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20928
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zjistit souvislosti mezi rozvojem dítěte předškolního a mladšího školního věku a pravidelnými organizovanými pohybovými aktivitami ve volném čase. V teoretické části jsem se věnovala studiu literatury s tématikou vývoje osobnosti dítěte dané věkové kategorie, pedagogickým pojmům souvisejícím s výchovou a vybraným organizacím, které se angažují na poli pohybových aktivit. V empirické části jsem zjišťovala informovanost respondentů o možnostech trávení volného času v Brně-Bohunicích a jejich názory na vliv pohybových aktivit na vývoj dětí. |
cs |
dc.format |
61 stran |
cs |
dc.format.extent |
1456735 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
pohybové aktivity
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
psychomotorika
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
leisure
|
en |
dc.subject |
physical activity
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
psychomotor activity
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.title |
Pohybové aktivity dětí jako forma sociálně výchovné práce |
cs |
dc.title.alternative |
Physical Activities of Children As a Form of Socio-Educational Work |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolák, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis is to determine the relation between the development of pre-school and primary school aged child and regular organized motion leisure activities. The theoretical section devotes to the study of literature on the topic of personality development of the child ages, teaching concepts related to education and selected organizations engaged in the field of physical activities. The empirical part examined respondents' awareness of the possibilities of spending leisure time in Brno-Bohunice, and their views on the impact of physical activities on the development of children. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28643
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account