dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hudský, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T16:52:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T16:52:47Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20921
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo zmapovat aktuální stav multikulturního vzdělávání, respektive multikulturní andragogiky v České republice. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je multikulturalismus, multikulturní vzdělávání nebo národnostní menšiny , kdy vycházíme z doporučených zdrojů. Dále bakalářská práce kriticky nahlíží na současný stav ve společnosti a zamýšlí se nad tím, zda má mít multikulturní andragogika své zastoupení v systému pedagogických, respektive andragogických věd. |
cs |
dc.format |
79 s. (115 586) |
cs |
dc.format.extent |
2247007 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Multikulturalismus
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
andragogika
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
multikulturní andragogika
|
cs |
dc.subject |
Evropská unie
|
cs |
dc.subject |
menšiny
|
cs |
dc.subject |
Giovanni Sartori
|
cs |
dc.subject |
Multiculturalism
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
andragogy
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
multicultural andragogy
|
en |
dc.subject |
European Union
|
en |
dc.subject |
minorities
|
en |
dc.subject |
Giovanni Sartori
|
en |
dc.title |
Multikulturní andragogika a význam znalostí o multikulturalismu pro dospělé |
cs |
dc.title.alternative |
Multicultural Andragogy and the Importance of Multicultural Knowledge in Adults |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my Bachelor thesis was to map the current state of multicultural education, preciesly multicultural andragogy in the Czech Republic. In the theorecital part, where my source was the recommended literature, I explain the terms as multiculturalism, multicultural education, ethnical minorities Among other I mention a critical view of the of today's society and I made my reflection if the multicultural andragogy has to be involved in the system of andragogical science. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31016
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
multikulturní pedagogika
|
cs |
local.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
local.subject |
multiculture pedagogy
|
en |
local.subject |
adult learning
|
en |