Vliv ochranné výchovy na další vývoj mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv ochranné výchovy na další vývoj mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Čichoň, David
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:16:46Z
dc.date.available 2013-10-06T16:16:46Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20881
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zejména charakterizovat ochrannou výchovu jako ochranné opatření a zjistit, jestli ochranná výchova, tedy prostředek k dosažení účelu sledovaný zákonodárcem, plní svůj úkol. Teoretická část práce se věnuje otázce, jaká skupina mládeže je v dnešní společnosti nejvíce ohrožena sociálně patologickými vlivy. Zaměřuji se zejména na vliv rodiny a prostředí, jenž působí na vývoj dítěte. Dále je charakterizován pojem ochranná výchova a právní normy, kterými je upravena a obsahuje porovnání vztahu mezi ochrannou a ústavní výchovou. Praktická část je zaměřena na zjištění, jak vnímají mladiství samotný výkon ochranné výchovy ve Výchovném ústavu Ostrava, a jak působí vliv tohoto ochranného opatření na další vývoj mládeže. cs
dc.format 71 cs
dc.format.extent 2970539 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kriminalita mládeže cs
dc.subject sociální patologie cs
dc.subject ochranná výchova cs
dc.subject výchovný ústav cs
dc.subject the criminality of the youth en
dc.subject social pathology en
dc.subject preventive education en
dc.subject educational institution en
dc.title Vliv ochranné výchovy na další vývoj mládeže cs
dc.title.alternative Influence protective education on next development the young en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Želásko, Petr
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is to characterise the preventive education as a preventive precaution and to learn if the preventive education, as the means of getting to the objective, followed by the legislator, meets the requirements. The theoretical part of this thesis answers the question which group of the youth is nowadays most endangered by social pathological influences. It focuses especially on the influence of the family and environment that affects the child's development. It specifies the preventive education itself, as well as the law by which it is defined. It also includes the comparison of the relationship between the preventive and the institutional education. The practical part of this thesis is focused on the findings how the youth perceive the institutional education in practice in the Educational institution in Ostrava, and how the influence of this precaution affects another development of the youth. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23442
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-30
local.subject výchovné ústavy pro mládež cs
local.subject juvenile corrections en


Files in this item

Files Size Format View
čichoň_2013_bp.pdf 2.832Mb PDF View/Open
čichoň_2013_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
čichoň_2013_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account