dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Valná, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T16:07:01Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T16:07:01Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20868
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou učebních stylů u žáků na střední odborné škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji pojmům, které s tématem učebních stylů souvisejí. Popisuji pojmy učení, období adolescence, styly učení. Dále zahrnuje diagnostiku stylů učení a informace z realizovaných výzkumů. Praktická část zahrnuje výzkum, který byl proveden dotazníkovou metodou s cílem determinovat preferenci specifických stylů učení u žáků na střední odborné škole. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
2803073 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
styl učení
|
cs |
dc.subject |
diagnostika stylů učení
|
cs |
dc.subject |
dotazník LSI
|
cs |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
learning style
|
en |
dc.subject |
diagnosis of learning styles
|
en |
dc.subject |
questionnaire LSI
|
en |
dc.subject |
Learning Style Inventory
|
en |
dc.title |
Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole |
cs |
dc.title.alternative |
Diagnosis of Student's Learning Styles in Secondary Vocational School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2013-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with issues of learning styles with the pupils in secondary vocational school. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I concept that with the topic of teaching styles related to. I describe the concepts of learning, the period of adolescence, learning styles. Also includes the diagnosis of learning style and information from the research undertaken. The practical part includes research, which was realized using questionnaires to determine the preference for specific learning styles of pupils in secondary vocational school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31636
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-29 |
|
local.subject |
střední odborné školy
|
cs |
local.subject |
oborová didaktika
|
cs |
local.subject |
secondary vocational schools
|
en |
local.subject |
teaching school subjects
|
en |