Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Valná, Miroslava
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:07:01Z
dc.date.available 2013-10-06T16:07:01Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20868
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou učebních stylů u žáků na střední odborné škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji pojmům, které s tématem učebních stylů souvisejí. Popisuji pojmy učení, období adolescence, styly učení. Dále zahrnuje diagnostiku stylů učení a informace z realizovaných výzkumů. Praktická část zahrnuje výzkum, který byl proveden dotazníkovou metodou s cílem determinovat preferenci specifických stylů učení u žáků na střední odborné škole. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 2803073 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učení cs
dc.subject styl učení cs
dc.subject diagnostika stylů učení cs
dc.subject dotazník LSI cs
dc.subject learning en
dc.subject learning style en
dc.subject diagnosis of learning styles en
dc.subject questionnaire LSI en
dc.subject Learning Style Inventory en
dc.title Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole cs
dc.title.alternative Diagnosis of Student's Learning Styles in Secondary Vocational School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2013-06-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with issues of learning styles with the pupils in secondary vocational school. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I concept that with the topic of teaching styles related to. I describe the concepts of learning, the period of adolescence, learning styles. Also includes the diagnosis of learning style and information from the research undertaken. The practical part includes research, which was realized using questionnaires to determine the preference for specific learning styles of pupils in secondary vocational school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31636
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-29
local.subject střední odborné školy cs
local.subject oborová didaktika cs
local.subject secondary vocational schools en
local.subject teaching school subjects en


Files in this item

Files Size Format View
valná_2013_bp.pdf 2.673Mb PDF View/Open
valná_2013_vp.zip 17.13Kb Unknown View/Open
valná_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account