dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Kožíková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T15:50:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T15:50:26Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20852
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na mentoring, jako formu kolegiální podpory v mateřské škole. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, kde popisuji charakteristiku mentoringu, jeho historii a cíle, men-torský vztah, dále charakteristiku mentora a jeho práce. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na kvalitativní výzkum, konkrétně na názory ředitelů mateřských škol na mentora a jeho práci v mateřské škole. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
2553387 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentoring
|
cs |
dc.subject |
mentor
|
cs |
dc.subject |
zkušený učitel
|
cs |
dc.subject |
začínající učitel
|
cs |
dc.subject |
mentoring
|
en |
dc.subject |
mentor
|
en |
dc.subject |
experienced teacher
|
en |
dc.subject |
beginning teacher
|
en |
dc.title |
Mentoring v mateřské škole |
cs |
dc.title.alternative |
Mentoring in a Nursery School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis is focused mentoring, as a form of collegial support. The bachelor's thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three chapters, which describes a charakteristic of mentoring, history of mentoring and its aims, mentoring relationship and then a charakteristic of mentor and his work. The practical part of bachelor's thesis is focused on qualitative research, specifically the opinion of the Direc-tors kindergarten to mentor and his work in kindergarten. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29878
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |