dc.contributor.advisor |
Prusáková, Viera
|
|
dc.contributor.author |
Postavová, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T15:41:55Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T15:41:55Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20840
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá kompetenčním přístupem ve vzdělávání pracovníků. Úvodní část řeší kompetence ve vztahu k celoživotnímu vzdělávání a celoživotnímu učení, problematiku kompetencí a klíčových kompetencí, kompetenční model a firemní vzdělávání. Na teoretická východiska navazuje praktická část, která aplikuje problematiku kompetencí na oblast vzdělávání ve zvolené organizaci. Kvalitativní výzkum byl realizován metodou analýzy dokumentace. Na základě získaných výsledků byl sestaven kompetenční model sociálního pracovníka a ověřen pomocí rozhovoru se zkušenou sociální pracovnicí. Dotazníkovým šetřením byly identifikovány úrovně jednotlivých kompetencí. Závěrem byly navrženy vzdělávací aktivity, které povedou k rozvoji požadovaných kompetencí. |
cs |
dc.format |
88 s. (106 739 znaků), 20 s. |
cs |
dc.format.extent |
2525228 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
kompetenční model
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání a rozvoj pracovníků
|
cs |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
competencies
|
en |
dc.subject |
key competencies
|
en |
dc.subject |
competency model
|
en |
dc.subject |
staff training and staff development
|
en |
dc.title |
Kompetenční model ve vzdělávání pracovníků |
cs |
dc.title.alternative |
Competency Model in Staff Training |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the competency approach in education of workers. The introductory part describes the competence in a relation to a lifelong education and a lifelong learning, the issue of competencies and key competencies, the competency model and a corporate education. The theoretical background is followed by a practical section, which is based on the application of skills education in a selected organization. Qualitative research was carried out by a method of the analysis of a documentation. Based on gained results the competency model of a social worker was then complied and was verified through an interview with an experienced social worker. The level of individual competence was identified by a questionaire. In the conclusion were proposed educational activities that will develop required competencies. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31033
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
sociální práce
|
cs |
local.subject |
sociální pracovníci
|
cs |
local.subject |
social work
|
en |
local.subject |
social workers
|
en |