dc.contributor.advisor |
Dofková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Kolomazník, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T15:34:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T15:34:30Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20831
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá možnostmi propojení teorie s praxí na střední škole. V praktické části jsou formou dotazníku zkoumány postoje žáků, zaměstnavatelů a také učitelů k povinné praxi v rámci studia. Na konci všech těchto dotázníků jsou uvedena shrnutí s navrhovanými možnostmi zlepšení. |
cs |
dc.format |
95 |
cs |
dc.format.extent |
2475811 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vztah teorie a praxe ve školství
|
cs |
dc.subject |
postupy na propojení teorie s prací
|
cs |
dc.subject |
školské dokumenty
|
cs |
dc.subject |
didaktické zásady
|
cs |
dc.subject |
praxe na střední škole
|
cs |
dc.subject |
Relation between theory and practice in education
|
en |
dc.subject |
procedures to link theory with practice
|
en |
dc.subject |
school documents
|
en |
dc.subject |
didactic principles
|
en |
dc.subject |
experience in high school
|
en |
dc.title |
Analýza odborné praxe v oboru Podnikání na Střední škole sociální a péče služeb Zábřeh |
cs |
dc.title.alternative |
An Analysis of a Professional Training in the Business Field at the Social Service Secondary School in Zábřeh |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with theoretical posssibilities of linking theory with practice in high school. The practical part of a questionnaire then examined attitudes of students, employers and teachers to mandatory practice in the study. At the end of the questionnaire are then given a summary of the options proposed improvements. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31606
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
studentské praxe
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
vocational practice
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |