Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Býček, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T15:29:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T15:29:15Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20825
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se stěžejně zabývá multikulturní kompetencí studentů Univerzity Tomáše Bati a je zaměřena na popis jejich konkrétních modelů. Dochází zde ke komparaci multikulturní kompetence u studentů, kteří absolvovali studijní program ERASMUS s těmi, co tuto příležitost nevyužili. Práce zkoumá i rozdíly mezi jazykovou vybaveností a mírou multikulturní kompetence a zda má absolvování programu ERASMUS vliv na míru zainteresovanosti pracovat v zahraničí. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
2781637 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
multikulturní kompetence
|
cs |
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
ERASMUS
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
multicultural competence
|
en |
dc.subject |
multicultural education
|
en |
dc.subject |
ERASMUS
|
en |
dc.subject |
quantitative study
|
en |
dc.title |
Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS |
cs |
dc.title.alternative |
Multicultural Competence of ERASMUS Students |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Szimethová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2013-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is aimed at multicultural competence of Tomas Bata University students with a focus on its specific models. There is a comparison of multicultural competence of students who have completed ERASMUS programme with those who did not use this opportunity. Thesis also examines the differences between language skills and the level of multicultural competence and whether the completion of the ERASMUS programme has some influence on the interest in working abroad. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32111
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account