Kniha v rozvoji sociální komunikace dětí v době televize a internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T15:19:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T15:19:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20813
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává, jak dalece se kniha podílí na sociální komunikaci dětí v době televize a internetu. V teoretické části rozebírám všechny plusy a mínusy komunikačních prostředků na komunikačním rozvoji dětí. Praktická část zkoumá pomocí dotazníků pro žáky a rozhovorů s pedagogy na Základní škole v Myslibořicích a Základní škole Otokara Březiny v Jaroměřicích nad Rokytnou, jak děti čtou a jak vidí tuto situaci jejich učitelé českého jazyka. |
cs |
dc.format |
88 |
cs |
dc.format.extent |
16383326 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kniha
|
cs |
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
čtenář
|
cs |
dc.subject |
media
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
Book
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
reader
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.title |
Kniha v rozvoji sociální komunikace dětí v době televize a internetu |
cs |
dc.title.alternative |
Significance of Books in the Development of Social Communication of Children in the Days of Television and the Internet |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fejová, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor?s thesis deals with the extent to which books share in social communication of children in the time of the television and the Internet. The theoretical part is focused on all pluses and minuses of means of communication with regard to the child's communication development. The practical part examines the way children read and the way how this situation is perceived by their Czech language teachers using questionnaires for pupils and interviews with pedagogues in the Primary School in Myslibořice and in the Primary School of Otokar Březina in Jaroměřice nad Rokytnou. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28841
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-15 |
|
local.subject |
dětská četba
|
cs |
local.subject |
children's reading
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account