Kniha v rozvoji sociální komunikace dětí v době televize a internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kniha v rozvoji sociální komunikace dětí v době televize a internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Novotná, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-06T15:19:37Z
dc.date.available 2013-10-06T15:19:37Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20813
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává, jak dalece se kniha podílí na sociální komunikaci dětí v době televize a internetu. V teoretické části rozebírám všechny plusy a mínusy komunikačních prostředků na komunikačním rozvoji dětí. Praktická část zkoumá pomocí dotazníků pro žáky a rozhovorů s pedagogy na Základní škole v Myslibořicích a Základní škole Otokara Březiny v Jaroměřicích nad Rokytnou, jak děti čtou a jak vidí tuto situaci jejich učitelé českého jazyka. cs
dc.format 88 cs
dc.format.extent 16383326 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kniha cs
dc.subject čtenářství cs
dc.subject čtenář cs
dc.subject media cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject Book en
dc.subject reading en
dc.subject reader en
dc.subject media en
dc.subject communication en
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.title Kniha v rozvoji sociální komunikace dětí v době televize a internetu cs
dc.title.alternative Significance of Books in the Development of Social Communication of Children in the Days of Television and the Internet en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fejová, Ludmila
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor?s thesis deals with the extent to which books share in social communication of children in the time of the television and the Internet. The theoretical part is focused on all pluses and minuses of means of communication with regard to the child's communication development. The practical part examines the way children read and the way how this situation is perceived by their Czech language teachers using questionnaires for pupils and interviews with pedagogues in the Primary School in Myslibořice and in the Primary School of Otokar Březina in Jaroměřice nad Rokytnou. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28841
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-15
local.subject dětská četba cs
local.subject children's reading en


Files in this item

Files Size Format View
novotná_2013_bp.pdf 15.62Mb PDF View/Open
novotná_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
novotná_2013_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account