Pedagogické přesahy trampingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pedagogické přesahy trampingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolák, Antonín
dc.contributor.author Pokorný, Libor
dc.date.accessioned 2013-10-06T15:10:04Z
dc.date.available 2013-10-06T15:10:04Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20805
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá výchovou v trampingu ? respektive průřezem historických a současných možností tohoto hnutí k výchově mladé generace. Je rozdělena na dvě hlavní části. První část je věnována historickým podmínkám vzniku tohoto hnutí. Následují zdroje, cíle a ideologické základy trampingu v literatuře. Dále jsou popsány sociální aspekty výchovy, trampské reálie, rozdíl mezi proklamovanými ideály, romantickými představami a skutečností v trampské komunitě. Konec teoretické části di-plomové práce je věnován případové studii Rover Clubu a souhrnu pozitiv, které může tramping mladému člověku přinést. Část druhá obsahuje praktický výzkum provedený mezi trampy. Jeho cílem bylo získat reálné poznatky o výchově v trampingu. cs
dc.format 109 cs
dc.format.extent 5378727 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tramping cs
dc.subject výchova cs
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject táboření cs
dc.subject Woodcraft cs
dc.subject Scouting cs
dc.subject Tramping en
dc.subject education en
dc.subject environmental education en
dc.subject camping en
dc.subject Woodcraft en
dc.subject Scouting en
dc.title Pedagogické přesahy trampingu cs
dc.title.alternative Pedagogical Overlaps of Tramping en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vavřík, Michal
dc.date.accepted 2013-05-14
dc.description.abstract-translated This Master thesis deals with education in the tramping movement. It briefly outlines its historical as well as contemporary possibilities applicable to education of a young genera-tion. It consists of two main parts. The first part deals with a historical background that led to the formation of this movement. There follow sources, aims and ideological basis of the tramping movement in literature. Furthermore, it describes social aspects of education, cultural background of tramping activities, the differences between declared ideals, roman-tic ideas and reality in actual tramping communities. The theoretical part of the thesis concludes with the case study of Rower Club and summarizes positive aspects that tram-ping activity may offer to the youth. The second part deals with practical research carried out amongst tramps. It was aimed to gain factual knowledge about education in the tramping movement. en
dc.description.department Katedra společenských věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29191
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-03-22
local.subject lesní moudrost cs
local.subject skauting cs
local.subject woodcraft en


Files in this item

Files Size Format View
pokorný_2013_dp.pdf 5.129Mb PDF View/Open
pokorný_2013_vp.doc 33Kb Microsoft Word View/Open
pokorný_2013_op.doc 36.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account