dc.contributor.advisor |
Šigut, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Helisová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T15:01:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T15:01:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20796
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem Formy a metody vzdělávání dospělých se zabývá specifickými znaky vzdělávání dospělých. V teoretické části jsou vymezeny pojmy celoživotní vzdělávání, profesní a zájmové vzdělávání, specifika ve vzdělávání dospělých, vzdělávací akce a kritéria úspěšnosti, charakteristika jednotlivých subjektů vzdělávací akce. Další kapitoly jsou věnovány metodám a formám používaným ve vzdělávání dospělých. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření dozvídáme, jaká kritéria jsou důležitá pro zhodnocení vzdělávací akce jako úspěšné z pohledu zadavatele, lektora a účastníků vzdělávání. |
cs |
dc.format |
102 |
cs |
dc.format.extent |
3391402 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
profesní vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
dospělost
|
cs |
dc.subject |
kvalifikace
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
specifika ve vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací potřeba
|
cs |
dc.subject |
subjekty a efektivita vzdělávací akce
|
cs |
dc.subject |
metody a formy specifické pro vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
rekvalifikace
|
cs |
dc.subject |
analýza vzdělávací akce
|
cs |
dc.subject |
longlife learning
|
en |
dc.subject |
vocational education of adults
|
en |
dc.subject |
adulthood
|
en |
dc.subject |
qualification
|
en |
dc.subject |
competency
|
en |
dc.subject |
specifics of adults'education
|
en |
dc.subject |
educational needs
|
en |
dc.subject |
subjects and efectivity of educational course
|
en |
dc.subject |
specific methods and forms in adults' education
|
en |
dc.subject |
analysis of educational course
|
en |
dc.title |
Formy a metody vzdělávání dospělých |
cs |
dc.title.alternative |
Forms and Methods of Adult Education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaňková, Zdeňka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Dissertation thesis Forms and methods of adults'education deals with specifics of adults' education. The theoretical part describes longlife learning, vocational and interest education, specifics of adults'education, educational course and standdards of efectivity, attribrutes of subjects of adults'education. Two last chapters are focused on methods and forms of adults'education. In the practical part we know about standards of efectivity of educational course from different points of view of contraction authority, lectures and participants of educational course. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28917
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-03-22 |
|
local.subject |
vzdělávací kurzy
|
cs |
local.subject |
educational courses
|
en |