Projekt implementace e-commerce do prostředí cestovní agentury Bc. Kristýna Záhorcová - CA FajnTour

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace e-commerce do prostředí cestovní agentury Bc. Kristýna Záhorcová - CA FajnTour

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Záhorec, Vladimír
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:25:07Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2076
dc.description.abstract Prodej cestovních produktů se nezadržitelně přesunuje z tradičních kamenných cestovních kanceláří do virtuálního prostředí Internetu. Vznikají potřeby elektronizace standardních obchodních procesů, organizace velkého množství toků informací mezi zákazníkem a cestovní společností nebo mezi cestovními společnostmi v rámci vzájemné obchodní spolupráce. Jednou větou vzniká potřeba zavedení e-commerce. Cestovní kanceláře na tuto situaci reagují zřizováním vlastních internetových obchodů, změnou organizačních postupů, zaváděním nových informačních systémů nebo vstupováním do aliancí a sdružení. Co obnáší zřízení internetového obchodu, jak to ovlivní chod cestovní společnosti, jaké jsou náklady a rizika zavedení e-commerce do prostředí cestovní kanceláře? To jsou jen základní otázky, o nichž pojednává tato diplomová práce. cs
dc.format 99 cs
dc.format.extent 2672999 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
dc.subject Internet cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject e-business cs
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject virtuální cestovní kancelář cs
dc.subject Internet en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-business en
dc.subject virtual travel agency en
dc.title Projekt implementace e-commerce do prostředí cestovní agentury Bc. Kristýna Záhorcová - CA FajnTour cs
dc.title.alternative Project of e-commerce implementation in the environment of the travel agency Bc. Kristýna Záhorcová - CA FajnTour en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.date.vskp-available 2036-05-12
dc.description.abstract-translated Sales of travel products is unstoppably moving from brick travel agencies to virtual space of the Internet. The needs of electronization of standard business processes, organization of a great deal of information flow between the customer and the travel agency, or among travel agencies within their mutual business cooperation have arisen. In short, it is becoming necessary to introduce e-commerce. Travel agencies respond to the current state by establishing their own e-shops, or by entering into alliances and associations. What does e-shop establishment involve, what impacts will it have on the operation of the travel agency, what are the costs and risks of introducing e-commerce to the environment of the travel agency? These are only the basic questions dealt with in this thesis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3999
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
záhorec_2006_dp.pdfBlocked 2.549Mb PDF View/Open
záhorec_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
záhorec_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account