Vliv školního prostředí na prosociální chování žáků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv školního prostředí na prosociální chování žáků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Dubínová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-06T14:18:03Z
dc.date.available 2013-10-06T14:18:03Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20751
dc.description.abstract Diplomová práce v teoretické části definuje pojmy vztahující se k prosociálnímu chování. Charakterizuje co prosociální chování je, co jej ovlivňuje, motivuje a formuje. Vychází z dosud provedených výzkumů a závěrů našich i zahraničních autorů. V praktické části ově-řuje jaký je vliv školního prostředí na prosociální chování žáků. Poznatky a závěry zjištěné kvantitativním výzkumem podepírá kvalitativní výzkum. cs
dc.format 85 s. (105 989znaků) cs
dc.format.extent 1819565 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject altruismus cs
dc.subject motivace prosociálního chování cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject prosocial behavior en
dc.subject altruism en
dc.subject motivation prosocial behavior en
dc.subject school environment en
dc.subject school climate en
dc.subject classroom climate en
dc.title Vliv školního prostředí na prosociální chování žáků cs
dc.title.alternative The Effect of School Environment on Prosocial Behavior of Pupils en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated Diploma thesis in theoretical part defines terms related to the prosocial behavior. Characterized as prosocial behavior is what it affects, motivates and shapes. Based on the research conducted so far, and our conclusions and foreign authors. In the practical part of the verification-port what is the influence of the school environment on social behavior of students. The findings and conclusions of the quantitative research supports the findings of qualitative research. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30313
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject klima školy cs
local.subject klima třídy cs
local.subject school environment en
local.subject classroom climate en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dubínová_2013_dp.pdf 1.735Mb PDF Zobrazit/otevřít
dubínová_2013_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dubínová_2013_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet