Finanční gramotnost u studentů SŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Medková, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T14:03:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T14:03:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20733
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Finanční gramotnost u studentů SŠ chce ukázat finanční gramotnost jako významnou součást prevence před nepříznivými sociálními situacemi. V teoretické části jsou popsány negativní důsledky nedostatečné finanční gramotnosti, především v souvislosti s neuváženým zadlužováním. Dále je zde definován základní pojem finanční gramotnost včetně všech tří jejích složek. Představeny jsou i hlavní bankovní produkty pro ukládání a půjčování peněz. Práce pojednává o významu finančního vzdělávání. Jak název napovídá, zaměřuje se na finanční gramotnost u studentů střední školy. V teoretické části se také dočtete o tom, jakou úlohu hraje při řešení nepříznivých situací sociální pedagogika. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum zaměřený na zjištění znalostí studentů z finanční oblasti. |
cs |
dc.format |
72 s. |
cs |
dc.format.extent |
1602913 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předlužení
|
cs |
dc.subject |
sociální vyloučení
|
cs |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
financial education
|
en |
dc.subject |
indebtedness
|
en |
dc.subject |
social exclusion
|
en |
dc.title |
Finanční gramotnost u studentů SŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Financial Literacy of Secondary School Students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ronzová, Yvona |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor?s Thesis Financial Literacy of High School Students tries to prove that financial literacy is an essential part of the prevention from adverse social events. The theoretical part describes negative effects of inadequate financial literacy, above all the ones that are in connection with the withholding mentioned. The term of financial literacy is also defined here; all three components of that included. Main bank products related to deposits and loans are introduced. The paper deals with the importance of financial education system. As the title indicates, it is concentrated on the financial literacy of high school students. The theoretical part points out the relevant role of social pedagogy when dealing with adverse events. The practical part contains quantitative research which is concentrated on the financial knowledge of students. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28766
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account