dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Weiserová, Nelly
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T13:54:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T13:54:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20722
|
|
dc.description.abstract |
Obsah práce Analýza současných alternativních škol je zaměřen především na předškolní vzdělávání a zařízení. Zabývá se důvody celkové reformy školství, vznikem Rámcového vzdělávacího programu a z čeho vycházel, hlavními strategiemi a požadavky vzdělávací politiky u nás zaměřené na předškolní vzdělávání, proč se začaly rozvíjet alternativní školy a směry, jaké jsou jejich rysy, funkce, typy. Cílem mé práce je zmapovat jednotlivé typy alternativních mateřských škol a to v rámci Jihomoravského kraje i města Brna. Zjistit rozdílnosti, jejich specifika, provést analýzu, komparaci klasické + alternativní mateřské školy. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
1346715 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reforma
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
alternativní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
alternativní školy
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
Reforms
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
General educational program
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
alternative pedagogy
|
en |
dc.subject |
alternative schools
|
en |
dc.subject |
day-care centres
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.title |
Analýza současných alternativních škol |
cs |
dc.title.alternative |
Analyses of Contemporary Alternative Schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2013-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Current alternative school analysis is focused especially at the preschool education and facilities. It deals with reasons of the overall school reform, formation of general educational program, main strategy and requirements of educational policy in CZ, focused on preschool education, why the alternative schools and directions have ever began, what are their features, function and types. The aim of my work is map all the individual alternative day-care centres in the frame of south Moravian area and Brno. So as to find out their specifics, differences, carry out the analysis, compare classical and alternative day-care centres. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29337
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-24 |
|
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
alternative schools
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |