dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Janulíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:22:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:09Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2070
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se věnuje aplikaci obecné marketingové teorie na specifickou kulturní oblast produkce hudebního divadla - opery. V teoretické části představíme koncept "Cultural entrepreneurship" a pojednáme o možnostech uplatnění marketingu v opeře. Zaměříme se na praktické využívání marketingu v operních divadlech, na existující úskalí a problémy se zaváděním marketingu, budeme se věnovat opeře jako specifickému produktu, pojednáme o možnostech komunikace a financování a charakterizujeme proces strategického plánování v kulturní organizaci. V praktické části předložíme konkrétní možnosti uplatnění marketingových nástrojů pro dosažení cílů a zefektivnění činnosti Janáčkovy opery Národního divadla v Brně a dále vypracujeme projekt integrované marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Janáčkovo Brno 2008. |
cs |
dc.format |
100 s., 14 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1436666 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 |
|
dc.subject |
opera
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
arts management
|
cs |
dc.subject |
cultural entrepreneurship
|
cs |
dc.subject |
scénická umění
|
cs |
dc.subject |
opera
|
en |
dc.subject |
arts
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.subject |
art management
|
en |
dc.subject |
cultural entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
performing arts
|
en |
dc.title |
Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně |
cs |
dc.title.alternative |
Integrated marketing communications of the Janacek Oper of the National Theatre Brno |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted thesis deals with application of general marketing theory in a specific cultural area of production of music theatre - the opera. In the theoretical part we shall present the concept of the "Cultural entrepreneurship'q and discuss possibilities of exercise of marketing in opera. We shall focus on the practical exercise of marketing in opera houses, on contemporary difficulties and problems while implementing marketing. Furthermore, we shall deal with opera as a specific product, with possibilities of communication and financing and we shall also define the process of strategic planning in a cultural organisation. In the practical part we shall propose particular possibilities of use of marketing tools of achieving the goals and streamlining the functioning of the Janáček opera of the National Theatre in Brno. Last but not least, we shall elaborate the project of integrated marketing communication of the international music festival "Janáček's Brno 2008". |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2764
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|