Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Szimethová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Podešvová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T13:37:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T13:37:16Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20708
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajícího a uvádějícího učitele v mateřské škole. Popisuje osobnost učitele, začínajícího a uvádějícího, jejich vzájemné spolupráce a vymezuje pojem očekávání. Praktická část se věnuje výzkumu, popisuje očekávání začínajících učitelů mateřský škol od kooperace s uvádějícím učitelem. |
cs |
dc.format |
51 s. (64 696 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1525753 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
začínající učitel
|
cs |
dc.subject |
uvádějící učitel
|
cs |
dc.subject |
očekávání
|
cs |
dc.subject |
kooperace
|
cs |
dc.subject |
beginning teacher
|
en |
dc.subject |
mentor
|
en |
dc.subject |
expectation
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.title |
Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole |
cs |
dc.title.alternative |
Expectation of a Beginner Teacher regarding Cooperation with a Mentor in a Nursery School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deal with problems of beginning teacher and mentor in kindergarten. It describes teacher's personality, beginning teacher and mentor, their mutual cooperation and defines expectation. The practical part dedicates to research, which describes expectation of beginning teacher in kindergarten from cooperation with mentor. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30882
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
osobnost učitele
|
cs |
local.subject |
zkušenost
|
cs |
local.subject |
učitelé začínající
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
teacher personality
|
en |
local.subject |
experience
|
en |
local.subject |
beginning teachers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account