dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T13:34:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T13:34:43Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20706
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá kreativitou dětí předškolního věku, které navštěvují mateřskou školu. Na základě poznatků z odborné literatury je zpracována teoretická část, ve které se snažím shrnout nejdůležitější poznatky o kreativitě, výtvarné výchově a hračce. Teoretická část je rozdělená do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na kreativitu. Druhá kapitola dává příležitost seznámit se s výtvarnou výchovou, jejím projevem a vývojem. Poslední kapitola je věnována hračce. Snažím se seznámit s její funkcí, jaká by měla být a co by měla rozvíjet. Výzkumná část popisuje realizaci kvalitativního výzkumu ve vybrané mateřské škole. Jejím cílem je zjistit vliv výběru hraček, potažmo her a výtvarných činností dítěte na kreativitu. |
cs |
dc.format |
54s. Obrazové přílohy:55-78s. |
cs |
dc.format.extent |
2844760 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
hračka
|
cs |
dc.subject |
výtvarná výchova
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
interview
|
cs |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
toy
|
en |
dc.subject |
art education
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Úloha kreativity v prostředí mateřské školy |
cs |
dc.title.alternative |
The Role of Creativity in the Environment of a Nursery School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horká, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the creativity of pre-school children who attend kindergarten. The theoretical part is based and prepared on the knowledge from the literature where I aim to summarize the most important findings about creativity, art education and a toy. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter focuses on creativity. The second chapter provides an opportunity to become familiar with the art education, their exposure and development. The last chapter is focused on the toy. I get acquainted with it's features, what it should be and what it's developing potential. The research part describes the implementation of qualitative research in selected kindergartens. The purpose is to determine how toys, games and artistic activities influence the creativity of a child. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30883
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
tvůrčí osobnost
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
creative personality
|
en |
local.subject |
reschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |