Skauting jako zdroj výchovy a utváření sociálních kompetencí dítěte školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Skauting jako zdroj výchovy a utváření sociálních kompetencí dítěte školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Sperátová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-06T13:08:49Z
dc.date.available 2013-10-06T13:08:49Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20680
dc.description.abstract Skauting se prezentuje jako organizace, která svou činností vede k výchově mladých lidí, k jejich osobnímu růstu a sebevýchově. Cílem práce je tedy zjistit, zda je skauting se svojí pedagogikou zdrojem výchovy dětí a utváření jejich sociálních kompetencí a jakým způsobem na ně skauting působí. Teoretická část práce poskytuje vhled do problematiky skautského hnutí, výchovy, sociálních kompetencí a dokumentuje specifika dětského vývoje. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum u osob, které skautskou organizaci jako školáci navštěvovali. cs
dc.format 76 s. (107 718 znaků) cs
dc.format.extent 8147625 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogika cs
dc.subject výchova cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject dítě školního věku cs
dc.subject skauting cs
dc.subject pedagogy en
dc.subject education en
dc.subject social skills en
dc.subject school child en
dc.subject scouting en
dc.title Skauting jako zdroj výchovy a utváření sociálních kompetencí dítěte školního věku cs
dc.title.alternative Scouting As a Source of Education and Creation of Social Competences of School-Age Children en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2013-05-15
dc.description.abstract-translated The Scout Movement is presented as an organization which through its activities encourages the development of young people, their personal growth and self-education. The aim of this work is to find out whether Scouting with its methodology is indeed a source of children?s education and formation of their social skills, and how it influences them. The theoretical part offers an insight into the matters of the Scout Movement, its education, social skills, and it documents characteristic features of child development. The practical part is formed by a qualitative research, whose respondents are people who themselves attended the organization at their school age. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29163
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-03-22
local.subject skautské hnutí cs
local.subject scouting en


Files in this item

Files Size Format View
sperátová_2013_dp.pdf 7.770Mb PDF View/Open
sperátová_2013_vp.zip 13.41Kb Unknown View/Open
sperátová_2013_op.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account