dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Sperátová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T13:08:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T13:08:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20680
|
|
dc.description.abstract |
Skauting se prezentuje jako organizace, která svou činností vede k výchově mladých lidí, k jejich osobnímu růstu a sebevýchově. Cílem práce je tedy zjistit, zda je skauting se svojí pedagogikou zdrojem výchovy dětí a utváření jejich sociálních kompetencí a jakým způsobem na ně skauting působí. Teoretická část práce poskytuje vhled do problematiky skautského hnutí, výchovy, sociálních kompetencí a dokumentuje specifika dětského vývoje. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum u osob, které skautskou organizaci jako školáci navštěvovali. |
cs |
dc.format |
76 s. (107 718 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
8147625 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pedagogika
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
dítě školního věku
|
cs |
dc.subject |
skauting
|
cs |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
school child
|
en |
dc.subject |
scouting
|
en |
dc.title |
Skauting jako zdroj výchovy a utváření sociálních kompetencí dítěte školního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Scouting As a Source of Education and Creation of Social Competences of School-Age Children |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2013-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Scout Movement is presented as an organization which through its activities encourages the development of young people, their personal growth and self-education. The aim of this work is to find out whether Scouting with its methodology is indeed a source of children?s education and formation of their social skills, and how it influences them. The theoretical part offers an insight into the matters of the Scout Movement, its education, social skills, and it documents characteristic features of child development. The practical part is formed by a qualitative research, whose respondents are people who themselves attended the organization at their school age. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29163
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-22 |
|
local.subject |
skautské hnutí
|
cs |
local.subject |
scouting
|
en |