Poruchy chování u dětí, mechanismus jejich vzniku a rozvoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Poruchy chování u dětí, mechanismus jejich vzniku a rozvoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oralová, Renata
dc.contributor.author Zamazalová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2013-10-06T12:46:39Z
dc.date.available 2013-10-06T12:46:39Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20657
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou poruch chování. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole jsou definovány poruchy chování a možné příčiny vzniku poruchového chování. Druhá kapitola přibližuje výchovná prostředí, která mají vliv na socializaci jedince. Jedná se o prostředí rodiny, školy a zařízení pro volnočasové aktivity. Třetí kapitola popisuje systém institucí veřejného i nestátního sektoru, které poskytují péči a podporu dětem a mládeži, u kterých se projevují poruchy chování, i jejich rodinám. V diplomové práci je analyzováno a vyhodnoceno pět rozhovorů s odborníky, kteří se ve svých profesích setkávají s dětmi a mladými lidmi, u kterých se objevuje závadové chování. V příloze diplomové práce jsou zpracovány případové studie jedinců s problémovým chováním. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 826198 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Poruchy chování cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject výchova cs
dc.subject Behavioural disorders en
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.subject leisure time en
dc.subject education en
dc.title Poruchy chování u dětí, mechanismus jejich vzniku a rozvoje cs
dc.title.alternative Behavioural Disturbances of Children, Mechanism of Their Formation and Development en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2013-05-15
dc.description.abstract-translated Thesis discusses behavioural disorders issue. Theoretical part is divided in three chapters. First chapter defines the behavioural disorders and possible causes of their origins. Second chapter is focused on growing up environments, which affect individual socialization. These environments are family, school and leisure time institutions. Third chapter describes system of the public and non-governmental organization institutions, which care and support children and youth with signs of behavioural disorders. These institutions support even whole families with this kind of troubles. In Thesis, there is analysed and evaluated five interviews with professionals, who are daily in contact with these problematic children and youth. In the Annex, there are added compiled studies about individuals with problematic behaving. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29056
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-03-29
local.subject asociální chování cs
local.subject antisocial disorders en
local.subject dissocial disorders en
local.subject asocial disorders en


Files in this item

Files Size Format View
zamazalová_2013_dp.pdf 806.8Kb PDF View/Open
zamazalová_2013_vp.zip 17.03Kb Unknown View/Open
zamazalová_2013_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account