dc.contributor.advisor |
Oralová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Zamazalová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T12:46:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T12:46:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20657
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou poruch chování. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole jsou definovány poruchy chování a možné příčiny vzniku poruchového chování. Druhá kapitola přibližuje výchovná prostředí, která mají vliv na socializaci jedince. Jedná se o prostředí rodiny, školy a zařízení pro volnočasové aktivity. Třetí kapitola popisuje systém institucí veřejného i nestátního sektoru, které poskytují péči a podporu dětem a mládeži, u kterých se projevují poruchy chování, i jejich rodinám. V diplomové práci je analyzováno a vyhodnoceno pět rozhovorů s odborníky, kteří se ve svých profesích setkávají s dětmi a mladými lidmi, u kterých se objevuje závadové chování. V příloze diplomové práce jsou zpracovány případové studie jedinců s problémovým chováním. |
cs |
dc.format |
73 s. |
cs |
dc.format.extent |
826198 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
Behavioural disorders
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Poruchy chování u dětí, mechanismus jejich vzniku a rozvoje |
cs |
dc.title.alternative |
Behavioural Disturbances of Children, Mechanism of Their Formation and Development |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2013-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis discusses behavioural disorders issue. Theoretical part is divided in three chapters. First chapter defines the behavioural disorders and possible causes of their origins. Second chapter is focused on growing up environments, which affect individual socialization. These environments are family, school and leisure time institutions. Third chapter describes system of the public and non-governmental organization institutions, which care and support children and youth with signs of behavioural disorders. These institutions support even whole families with this kind of troubles. In Thesis, there is analysed and evaluated five interviews with professionals, who are daily in contact with these problematic children and youth. In the Annex, there are added compiled studies about individuals with problematic behaving. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29056
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-29 |
|
local.subject |
asociální chování
|
cs |
local.subject |
antisocial disorders
|
en |
local.subject |
dissocial disorders
|
en |
local.subject |
asocial disorders
|
en |