Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Labudková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:20:23Z
dc.date.available 2010-07-14T01:20:23Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2064
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je poskytnout popis struktury a marketingového prostředí nestátních neziskových organizací, zejména pak sdružení České katolické charity a konkrétně Farní charity Rožnov pod Radhoštěm. Práce zdůrazňuje klíčovou roli státní a veřejné správy, donátorů a veřejnosti. Jako informačních zdrojů využívá také oficiální zprávy vlády České republiky o stavu neziskového sektoru v republice a speciálně připraveného dotazníkového šetření veřejnosti města Rožnov pod Radhoštěm. cs
dc.format 79 s., 15 s. příloh cs
dc.format.extent 1829555 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nestátní neziskové organizace cs
dc.subject marketingové vnitřní a vnější prostředí cs
dc.subject Česká katolická charita cs
dc.subject Farní charita Rožnov pod Radhoštěm cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject non-government non-profit association en
dc.subject marketing inside and outside environment en
dc.subject the Association of the Czech catholic Charity en
dc.subject the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm en
dc.subject special questionnaire en
dc.title Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm cs
dc.title.alternative The marketing environment of the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor's work defines the structure and marketing environment of non-governmental non-profit organizations, especially the Association of Czech catholic Charity and the Parish Charity in Rožnov pod Radhoštěm. This project underlines key parts of government and public administration, donators and community. The official reports of the Czech government about the situation in non-profit sector were the main informative sources for the work together with a special questionnaire for people living in Rožnov pod Radhoštěm. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2631
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
labudková_2006_bp.pdf 1.744Mb PDF View/Open
labudková_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
labudková_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account