Komparace znalostí v oblasti asertivní komunikace u studentů sociální pedagogiky a andragogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace znalostí v oblasti asertivní komunikace u studentů sociální pedagogiky a andragogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Růžičková, Martina
dc.contributor.author Spurná, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-06T12:40:27Z
dc.date.available 2013-10-06T12:40:27Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20646
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem ,, Komparace znalostí v oblasti asertivní komunikace u studentů sociální pedagogiky a andragogiky? pojednává o znalostech asertivní komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny definice pojmů sociální pedagogika, andragogika, asertivi-ta. V jednotlivých kapitolách kapitole jsou obsaženy informace týkající se asertivní komunikace, sociální pedagogiky, andragogiky. Cílem praktické části je pomocí obsahové analýzy zjistit informovanost z předmětu o asertivní komunikaci, kterou studenti získali během studia a z dotazníku posléze porovnat názory a znalost asertivní komunikace u studentů obou oborů. cs
dc.format 84 cs
dc.format.extent 4320407 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asertivita cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject andragogika cs
dc.subject assertiveness en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject andragogy en
dc.title Komparace znalostí v oblasti asertivní komunikace u studentů sociální pedagogiky a andragogiky cs
dc.title.alternative Comparison of Knowledge of Assertive Communication in Students of Social Pedagogy and Andragogy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2013-06-12
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis titled,, Comparison of knowledge of assertive communication for students of social pedagogy and andragogy "deals with the knowledge of assertive communication. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part are defined definitions of social pedagogy, adult education, assertiveness. The chapter provides information on assertive communication, social pedagogy, andragogy. The practical part is through a content analysis to determine the level of the subject of assertive communication that students have acquired during their studies and questionnaire then compare the opinions and knowledge of assertive communication among students of both disciplines. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32284
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-30


Files in this item

Files Size Format View
spurná_2013_bp.pdf 4.120Mb PDF View/Open
spurná_2013_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
spurná_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account