dc.contributor.advisor |
Růžičková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Spurná, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T12:40:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T12:40:27Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20646
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem ,, Komparace znalostí v oblasti asertivní komunikace u studentů sociální pedagogiky a andragogiky? pojednává o znalostech asertivní komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny definice pojmů sociální pedagogika, andragogika, asertivi-ta. V jednotlivých kapitolách kapitole jsou obsaženy informace týkající se asertivní komunikace, sociální pedagogiky, andragogiky. Cílem praktické části je pomocí obsahové analýzy zjistit informovanost z předmětu o asertivní komunikaci, kterou studenti získali během studia a z dotazníku posléze porovnat názory a znalost asertivní komunikace u studentů obou oborů. |
cs |
dc.format |
84 |
cs |
dc.format.extent |
4320407 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asertivita
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
andragogika
|
cs |
dc.subject |
assertiveness
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
andragogy
|
en |
dc.title |
Komparace znalostí v oblasti asertivní komunikace u studentů sociální pedagogiky a andragogiky |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of Knowledge of Assertive Communication in Students of Social Pedagogy and Andragogy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis titled,, Comparison of knowledge of assertive communication for students of social pedagogy and andragogy "deals with the knowledge of assertive communication. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part are defined definitions of social pedagogy, adult education, assertiveness. The chapter provides information on assertive communication, social pedagogy, andragogy. The practical part is through a content analysis to determine the level of the subject of assertive communication that students have acquired during their studies and questionnaire then compare the opinions and knowledge of assertive communication among students of both disciplines. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32284
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-30 |
|