dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Filípková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T12:34:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T12:34:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20640
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá absolventy Baťovy školy práce a jejich vztahem ke kultuře. Zejména se pak zaměřuje na vlivy, jež vedly k získání i posilování tohoto vztahu, druhům kultury, kterým se absolventi věnovali i tomu, co jim kultura přinášela. Teoretická část je zaměřena na Baťovy závody a vzdělávání v baťovském Zlíně, na četbu a čtenářství a na volný čas. Cílem praktické části pak je zmapování tohoto vztahu. K dosažení odpovědí na výzkumné otázky byly použity polostrukturované rozhovory s absolventy BŠP, které byly následně zpracovány prostřednictvím zakotvené teorie. |
cs |
dc.format |
97 s. |
cs |
dc.format.extent |
1853951 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Baťova škola práce
|
cs |
dc.subject |
Baťovy závody
|
cs |
dc.subject |
absolventi Baťovy školy práce
|
cs |
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
Bata School of Work
|
en |
dc.subject |
Bata's company
|
en |
dc.subject |
graduates of Bata's School of Work
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
leisure
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.title |
Absolventi Baťovy školy práce a jejich vztah ke kultuře, zejména četbě |
cs |
dc.title.alternative |
The Bata School of Work Graduates and their Relationship to Culture, especially Reading |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deal with graduates of Bata School of Work and their relation to culture. It concetrate especially on influences which were leading to stronger relation, parts of culture graduates were doing and what culture was bringing them. The teoretical part is focus on Bata's company and education in Bata's Zlín, reading and readers and leisure. The goal of practical part is to map relation of culture. To achieve answers to research questions were used half-structured interviews with graduates of BSW. These were processed during anchoring theory. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30418
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|