dc.contributor.advisor |
Šigut, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Peňázová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T12:25:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T12:25:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20632
|
|
dc.description.abstract |
Rostoucí nezaměstnanost přináší celou řadu sociálních problémů, které veřejná správa obtížně řeší. Zvyšuje se podíl dlouhodobě nezaměstnaných osob na celkovém počtu nezaměstnaných. Sociální podnikání se snaží tyto lidi pro ně přiměřeným způsobem zapojit do pracovního procesu, aby mohli vytvářet společenské hodnoty, cítit se užiteční a zmenšit podíl své finanční závislosti na společnosti. Sociální podnik se liší od běžného podniku svým sociálním rozměrem. Fungování sociálního podniku musí stát na dobrých ekonomických základech a jeho dlouhodobá udržitelnost se odvíjí od správné volby právní formy a určení podnikatelského záměru, přes založení, rozjezd, rozvoj a strukturu zaměstnanců, až po využití dostupných způsobů financování a podpory v podmínkách ČR. |
cs |
dc.format |
82 s. |
cs |
dc.format.extent |
2225373 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální podnikání
|
cs |
dc.subject |
sociální ekonomika
|
cs |
dc.subject |
integrační sociální podnik
|
cs |
dc.subject |
sociální podnikatel
|
cs |
dc.subject |
občanský sektor
|
cs |
dc.subject |
znevýhodněná osoba
|
cs |
dc.subject |
nezaměstnanost
|
cs |
dc.subject |
sociální rozměr
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
Social business
|
en |
dc.subject |
the social economy
|
en |
dc.subject |
integration of social enterprise
|
en |
dc.subject |
social entrepreneur
|
en |
dc.subject |
civil sector
|
en |
dc.subject |
disadvantaged person
|
en |
dc.subject |
unemployment
|
en |
dc.subject |
the social dimension
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.title |
Sociální podnikání |
cs |
dc.title.alternative |
Social Business |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dalajka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Rising unemployment brings a wide range of social problems which is difficult for public administration to solve. The share of long-term unemployed increases the total number of unemploeyed. Social business is trying to engage these people reasonably in the work proces that can create social values, to feel useful and reduce the proportion of its financial dependence on the company. Social enterprise is different from common enterprise its social dimension. The successful operation of social enterprise must be on good economic foundation. Its long-term sustainability depends on the correct choice of the legal form of a business plan, through the establishment, startups, development and structure of the staff to the use of available financing and aid in conditions in the Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/212
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29166
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-03-20 |
|