dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Javoříková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T12:17:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T12:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20619
|
|
dc.description.abstract |
Aby měl teambuilding určitý přínos, nemusí zabrat spoustu času. Jednodenní nebo dvoudenní kurz teambulidingu může mít na následný výkon týmu významný dopad. Výkon je to nejdůležitější, co by měly týmy nabýt. Toto platí pro týmy, které vyrábějí věci, stejně jako pro týmy, které vedou jiné, nebo pro týmy, které něco doporučují. Každý tým čelí specifickým problémům a přes všechny tyto rozdíly sdílejí úspěšné týmy stejné základní složky výkonu. |
cs |
dc.format |
75 s. (110 614 znaků) + 13 s. |
cs |
dc.format.extent |
3952207 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
metody zážitkové pedagogiky
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
teambuilding
|
cs |
dc.subject |
kurz
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
kooperace
|
cs |
dc.subject |
experience pedagogy
|
en |
dc.subject |
methods of experience pedagogy
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
teambuilding
|
en |
dc.subject |
course
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.title |
Využití prostředků a metod zážitkové pedagogiky na kurzu pro členy občanského sdružení K.O.S.A |
cs |
dc.title.alternative |
The Utilization of Instruments and Methods of Experiential Pedagogy on a Course for Members of a Civic Association K.O.S.A. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kočvarová, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
It does not have to take a lot of time to be teambuilding helpful. One or two-days course of teambuilding can has significant impact to subsequent performance. Performance is the most important thing, what should teams get. This applies for teams, which make things, also for teams, which leads others, or for teams, which recommend something. Every team faces specific problems and despite all these differences share successful teams the same basic components of performance. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32117
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-04-24 |
|
local.subject |
integračně-adaptační kurzy
|
cs |
local.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
local.subject |
integration adapt courses
|
en |
local.subject |
experience pedagogy
|
en |