Šikana v prostředí církevního a klasického školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana v prostředí církevního a klasického školství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Výmolová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T12:14:47Z
dc.date.available 2013-10-06T12:14:47Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20616
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na porovnání četnosti výskytu šikany ve školách zřizovaných církví a ostatních zřizovatelů. Teoretická část vymezuje šikanu jako pojem, charakterizuje její podstatu, zabývá se obětí, agresorem a jejich vzájemným vztahem, zmiňuje formy šikany a nastiňuje legislativu k tématu. Praktická část se zabývá výzkumem výskytu šikany na vybraných středních školách, popisuje metodologii a výsledky výzkumu a závěrem praktické části je vyhodnocení a shrnutí průzkumu. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 2329303 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject šikana cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject bullying en
dc.subject cyber bullying en
dc.subject the aggressor en
dc.subject the victim en
dc.title Šikana v prostředí církevního a klasického školství cs
dc.title.alternative Bullying in the Religious and the Classic School Environment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2013-06-20
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the comparison of the incidence of bullying in schools founder-tion of churches and other founders. The theoretical part defines bullying as the term char-acterized the essence of her robe, dealing with victims, aggressors and their mutual rela-tionship, refers to forms of bullying and outlines the legislation on the topic. The practical part deals with research of bullying at selected secondary schools, describes the methodol-ogy and results of research and practical conclusion of the evaluation is a summary of the survey. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31640
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-30
local.subject střední školy cs
local.subject šikana cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject agresoři šikany cs
local.subject secondary schools en
local.subject bullying en
local.subject victims of bullying en
local.subject aggressors in bullying en


Files in this item

Files Size Format View
výmolová_2013_bp.pdf 2.221Mb PDF View/Open
výmolová_2013_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
výmolová_2013_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account