dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pavlík, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:10:39Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:33Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2056
|
|
dc.description.abstract |
Spotřebitelské organizace nejsou v České republice ve srovnání se zahraničím příliš známé. Tato práce se na základě teoretických východisek zabývá propagačními nejvýznamnějších subjektů z řad spotřebitelských organizací. Z provedené analýzy vyplývá, že spotřebitelské organizace své aktivity příliš efektivně nepropagují, což dokazuje i jejich nízká známost mezi širokou veřejností. Ke zlepšení tohoto stavu by měl napomoci navržený projekt zaměřený na propagaci dvou významných aktivit Sdružení obrany spotřebitelů České republiky jako zástupce spotřebitelských organizací. |
cs |
dc.format |
72 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2145775 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 |
|
dc.subject |
marketing neziskového sektoru
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské organizace
|
cs |
dc.subject |
ochrana spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
not-for-profit marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
consumer organizations
|
en |
dc.subject |
consumer protection
|
en |
dc.title |
Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion activities of consumer organisations in the Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Czech consumer organizations aren't as well-known as it is usual in other countries. This thesis deals with the promotion activities of the most important consumer organizations based on theoretical outlets. From all performed analyses it is obvious, that Czech consumer organizations don't promote their activities effectively. This can be proven be their low general knowledge amongst public. The proposed project for promotion of two important activities of the Consumers Defence Association of the Czech Republic as one representative of consumer organizations should help to improve the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2783
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|