Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mlčochová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Baborovská, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T11:34:46Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T11:34:46Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20569
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je popis systému předškolní výchovy v České republice s důrazem na jazykovou výchovu předškolních dětí. V práci je v krátkosti popsána historie předškolního vzdělávání v českých zemích. Pro ilustraci je zde také uvedeno stručné srovnání se systémem vzdělávání dětí předškolního věku v zahraničí. Jádrem této práce je výzkum týkající se vhodnosti a případné efektivity výuky angličtiny u dětí předškolního věku. |
cs |
dc.format |
49 s. (85 194 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
565931 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
jazyková výchova
|
cs |
dc.subject |
angličtina
|
cs |
dc.subject |
kvalititivní výzkum
|
cs |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.subject |
language teaching
|
en |
dc.subject |
English
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Teaching English to Pre-school Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is to describe the pre-school education in the Czech Republic with an emphasis on language teaching by pre-school children. The thesis briefly describes the history of pre-school education in the Czech republic. To illustrate, there is also a brief comparison with the system of education of pre-school children abroad. The core of this work is to research on the suitability and potential effectiveness of teaching English to pre-school children. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28568
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account