dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Chrápavá, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T11:33:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T11:33:22Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20565
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sociálně patologických jevů u žáků II. stupně základních škol. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu sociální patologie a popis některých patologických jevů. Charakterizuje vývojové stádium žáka II. stupně základní školy, dále se zaměřuje na činitele, kteří se podílejí a ovlivňují vznik patologických jevů u žáků. Podrobněji se zabývá nejdůležitějším činitelem, a to rodinou. Zmiňuje legislativu řešící sociálně patologické jevy žáků a také se zabývá prevencí, eliminací a řešením výskytu těchto jevů u žáků. Cílem praktické části je zjistit, které patologické jevy se u žáků vyskytují nejčastěji, s rozlišením na dívky a chlapce a dále podle typu školy a místa, kde se škola nachází. Z teoretických i praktických poznatků se pokusím formulovat doporučení pro školy v oblasti prevence, eliminace a řešení patologických jevů na škole. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
2208369 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: edukace
|
cs |
dc.subject |
učitel a žák
|
cs |
dc.subject |
sociální deviace
|
cs |
dc.subject |
sociální problémy
|
cs |
dc.subject |
řešení problémů
|
cs |
dc.subject |
problémový žáci
|
cs |
dc.subject |
rodiče a děti
|
cs |
dc.subject |
dětská agresivita
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
děti školního věku
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
sociální práce
|
cs |
dc.subject |
psychologické aspekty
|
cs |
dc.subject |
sociologie výchovy
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
geny
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
Keywords: education
|
en |
dc.subject |
teacher and learner
|
en |
dc.subject |
deviant behavior
|
en |
dc.subject |
social problems
|
en |
dc.subject |
problem solving
|
en |
dc.subject |
problem pupils
|
en |
dc.subject |
parents and children
|
en |
dc.subject |
aggressiveness in children
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
school children
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
social work
|
en |
dc.subject |
psychological aspects
|
en |
dc.subject |
educational sociology
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
genes
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
Psychology
|
en |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.title |
Sociálně patologické jevy u žáků II. stupně základních škol |
cs |
dc.title.alternative |
Socio-Pathological Phenomena among Pupils at Junior High School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the issues of socially pathological phenomena in pupils at 2nd level of primary schools. The theoretical part contains the definition of social patology and description of some pathological phenomena. It characterizes developmental stage of a pupil at 2nd level of primary school. Altogether, it focuses on the factors which participate and influence the formation of pathological phenomena among pupils. In detail, it deals with the most important factor, and this is a family. It mentions legislation dealing with socially pathologcal phenomena of pupils and also deals with the prevention, elimination and solution of occurrence of these phenomena among pupils. The practical part wants to discover which pathological phenomena occur most frequently among pupils, with a differentiation between girls and boys, as well as by type of school and where the school is located. On the base of both theoretical and practical knowledge. I am trying to formulate recommendations for schools in the area of prevention, elimination and resolution of pathological behavior in school. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28650
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-23 |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
sociálně patologické chování
|
cs |
local.subject |
rodina
|
cs |
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
socio-pathological behavior
|
en |
local.subject |
family
|
en |
local.subject |
educational problems
|
en |