Sociálně patologické jevy u žáků II. stupně základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociálně patologické jevy u žáků II. stupně základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Chrápavá, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:33:22Z
dc.date.available 2013-10-06T11:33:22Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20565
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sociálně patologických jevů u žáků II. stupně základních škol. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu sociální patologie a popis některých patologických jevů. Charakterizuje vývojové stádium žáka II. stupně základní školy, dále se zaměřuje na činitele, kteří se podílejí a ovlivňují vznik patologických jevů u žáků. Podrobněji se zabývá nejdůležitějším činitelem, a to rodinou. Zmiňuje legislativu řešící sociálně patologické jevy žáků a také se zabývá prevencí, eliminací a řešením výskytu těchto jevů u žáků. Cílem praktické části je zjistit, které patologické jevy se u žáků vyskytují nejčastěji, s rozlišením na dívky a chlapce a dále podle typu školy a místa, kde se škola nachází. Z teoretických i praktických poznatků se pokusím formulovat doporučení pro školy v oblasti prevence, eliminace a řešení patologických jevů na škole. cs
dc.format 70 cs
dc.format.extent 2208369 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: edukace cs
dc.subject učitel a žák cs
dc.subject sociální deviace cs
dc.subject sociální problémy cs
dc.subject řešení problémů cs
dc.subject problémový žáci cs
dc.subject rodiče a děti cs
dc.subject dětská agresivita cs
dc.subject šikana cs
dc.subject děti školního věku cs
dc.subject prevence cs
dc.subject sociální práce cs
dc.subject psychologické aspekty cs
dc.subject sociologie výchovy cs
dc.subject škola cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject geny cs
dc.subject identita cs
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject Keywords: education en
dc.subject teacher and learner en
dc.subject deviant behavior en
dc.subject social problems en
dc.subject problem solving en
dc.subject problem pupils en
dc.subject parents and children en
dc.subject aggressiveness in children en
dc.subject bullying en
dc.subject school children en
dc.subject prevention en
dc.subject social work en
dc.subject psychological aspects en
dc.subject educational sociology en
dc.subject school en
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject personality en
dc.subject genes en
dc.subject identity en
dc.subject Psychology en
dc.subject virtual reality en
dc.title Sociálně patologické jevy u žáků II. stupně základních škol cs
dc.title.alternative Socio-Pathological Phenomena among Pupils at Junior High School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the issues of socially pathological phenomena in pupils at 2nd level of primary schools. The theoretical part contains the definition of social patology and description of some pathological phenomena. It characterizes developmental stage of a pupil at 2nd level of primary school. Altogether, it focuses on the factors which participate and influence the formation of pathological phenomena among pupils. In detail, it deals with the most important factor, and this is a family. It mentions legislation dealing with socially pathologcal phenomena of pupils and also deals with the prevention, elimination and solution of occurrence of these phenomena among pupils. The practical part wants to discover which pathological phenomena occur most frequently among pupils, with a differentiation between girls and boys, as well as by type of school and where the school is located. On the base of both theoretical and practical knowledge. I am trying to formulate recommendations for schools in the area of prevention, elimination and resolution of pathological behavior in school. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28650
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-23
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject sociálně patologické chování cs
local.subject rodina cs
local.subject výchovné problémy cs
local.subject secondary school en
local.subject socio-pathological behavior en
local.subject family en
local.subject educational problems en


Files in this item

Files Size Format View
chrápavá_2013_bp.pdf 2.106Mb PDF View/Open
chrápavá_2013_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
chrápavá_2013_op.zip 14.69Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account