dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Roubalová, Julie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T11:26:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T11:26:48Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20557
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky v komunikaci dětí s poruchou autistického spek-tra v předškolním věku. Teoretická část seznamuje s pojmem poruchy autistického spektra, také se zde zmiňuji o jednotlivých poruchách autistického spektra. Největší důraz je zde kladen na komunikaci dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku, kterou rozděluji do určitých oblastí. Také zde popisuji různé techniky komunikace u dětí s poruchou autistického spektra. V praktické části zjišťuju, jak konkrétní děti s poruchou autistického spektra komunikují a jaké jsou jejich specifika při komunikaci. K tomu využívám metodu polostrukturovaného rozhovoru, pozorování a analýzu dokumentů. |
cs |
dc.format |
69 s. (99 090 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1684531 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
klasifikace poruch
|
cs |
dc.subject |
techniky komunikace
|
cs |
dc.subject |
autism spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
classification of disorders
|
en |
dc.subject |
communication techniques
|
en |
dc.title |
Specifika komunikace dětí s poruchami autistického spektra v předškolním věku |
cs |
dc.title.alternative |
The Specifice of Communication of Preschool Children with Autistic Spectrum Disorder |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the peculliarities of communication of preschool children with Autistic Spectrum Disorder. The theoretical part introduces the concept of autism spectrum disorders, also referred to here of autism spectrum disorders. The greatest em-phasis is placed on communication of children with autism spectrum disorders in school age, which divides into certain areas. Here also describe various techniques of communi-cation in children with autism spectrum disorder. In the practical part I find how particular children with autism communicate and what are their characteristics in communication. I use the method of semi-structured interviews, observations and document analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30910
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
autisté
|
cs |
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
people with autism
|
en |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |