Role neformálního vzdělávání v podpoře rozvoje studentů sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Měrková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T11:16:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T11:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20539
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem neformálního vzdělávání. Pojednává o nefor-málním vzdělávání ve všech jeho rovinách, ale také o celoživotním učení, klíčových kompetencích a postojích. Z poznatků uvedených v teoretické části práce vychází část praktic-ká, jejichž cílem bylo zjistit postoje k neformálnímu vzdělávání u studentů sociální pedagogiky bakalářského stupně prezenční formy studia ve vztahu k ročníku jejich studia a bydlišti ve městě či na vesnici. |
cs |
dc.format |
86 s. |
cs |
dc.format.extent |
2900356 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neformální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
informální učení
|
cs |
dc.subject |
formální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
non-formal education
|
en |
dc.subject |
informal learning
|
en |
dc.subject |
formal education
|
en |
dc.subject |
key competences
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.title |
Role neformálního vzdělávání v podpoře rozvoje studentů sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
The Role of Non-formal Education in Supporting the Development of Social Pedagogy Students |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Szimethová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of non-formal education. It deals with non-formal education at all levels, but also on lifelong learning, key the competence and attitudes. The findings in the theoretical part of the thesis is based on practicaly, whose objective was to determine attitudes towards non-formal education for students of social pedagogy ba-chelor degree full-time study in relation to the year of study and place of residence in the city or the village. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32156
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account