dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Škarpová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T11:00:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T11:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20522
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálního prostředí na pozice žáka ve třídě. A to s konkrétním zaměřením na žáky druhého stupně ZŠ. Právě v tomto věkovém období má sociální prostředí rozhodující vliv na to, jakou pozici žák ve třídě zaujme a také si více uvědomuje rozdíly, které mezi ním a ostatními spolužáky jsou. V teoretické části se zabýváme obecnou charakteristikou sociálního prostředí, konkrétně rodiny a školy. V případě nevhodného sociálního prostředí se zaměříme na příčiny. Dále popisujeme vzniklé problémy a důsledky, které žití v nevhodném sociálním prostředí může mít. Praktická část zjišťuje, pomocí dotazníkového šetření, zda existuje souvislost mezi sociálním prostředím a pozicemi žáků ve třídě. |
cs |
dc.format |
64 |
cs |
dc.format.extent |
3303235 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
pathologies
|
en |
dc.subject |
family environment
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.title |
Sociální prostředí jako jeden z činitelů ovlivňujících pozice žáků druhého stupně ZŠ ve třídě |
cs |
dc.title.alternative |
Social Environment as one of the Factors Influencing the Positions of Upper Primary School Pupils |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2013-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis examines the influence of social environment on the position of the pupil in the classroom. And with a particular focus on the second level primary school pupils. It was at this age, the social environment influence on what position pupil in the class interesting and also more aware of the differences between him and other classmates are. The theoretical part deals with the general characteristics of the social environment, par-ticularly families and schools. In case of inappropriate social environment, we will focus on the causes. We describe the problems that arise and the consequences of living in an inappropriate social setting may have. The practical part explores using questionnaires, whether there is a link between social environment and it positions students in the classro-om. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32286
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-29 |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
sociální prostředí
|
cs |
local.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
social environment
|
en |
local.subject |
social pathological phenomena
|
en |