Sociální prostředí jako jeden z činitelů ovlivňujících pozice žáků druhého stupně ZŠ ve třídě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální prostředí jako jeden z činitelů ovlivňujících pozice žáků druhého stupně ZŠ ve třídě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Škarpová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:00:24Z
dc.date.available 2013-10-06T11:00:24Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20522
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálního prostředí na pozice žáka ve třídě. A to s konkrétním zaměřením na žáky druhého stupně ZŠ. Právě v tomto věkovém období má sociální prostředí rozhodující vliv na to, jakou pozici žák ve třídě zaujme a také si více uvědomuje rozdíly, které mezi ním a ostatními spolužáky jsou. V teoretické části se zabýváme obecnou charakteristikou sociálního prostředí, konkrétně rodiny a školy. V případě nevhodného sociálního prostředí se zaměříme na příčiny. Dále popisujeme vzniklé problémy a důsledky, které žití v nevhodném sociálním prostředí může mít. Praktická část zjišťuje, pomocí dotazníkového šetření, zda existuje souvislost mezi sociálním prostředím a pozicemi žáků ve třídě. cs
dc.format 64 cs
dc.format.extent 3303235 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject patologické jevy cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject šikana cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject pathologies en
dc.subject family environment en
dc.subject bullying en
dc.subject school environment en
dc.title Sociální prostředí jako jeden z činitelů ovlivňujících pozice žáků druhého stupně ZŠ ve třídě cs
dc.title.alternative Social Environment as one of the Factors Influencing the Positions of Upper Primary School Pupils en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2013-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis examines the influence of social environment on the position of the pupil in the classroom. And with a particular focus on the second level primary school pupils. It was at this age, the social environment influence on what position pupil in the class interesting and also more aware of the differences between him and other classmates are. The theoretical part deals with the general characteristics of the social environment, par-ticularly families and schools. In case of inappropriate social environment, we will focus on the causes. We describe the problems that arise and the consequences of living in an inappropriate social setting may have. The practical part explores using questionnaires, whether there is a link between social environment and it positions students in the classro-om. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32286
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-29
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject sociální prostředí cs
local.subject sociálně patologické jevy cs
local.subject teen-agers en
local.subject social environment en
local.subject social pathological phenomena en


Files in this item

Files Size Format View
škarpová_2013_bp.pdf 3.150Mb PDF View/Open
škarpová_2013_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
škarpová_2013_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account