Hodnotové preference nadaných dětí ve věku 11 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnotové preference nadaných dětí ve věku 11 let

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Navrátilová, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:57:47Z
dc.date.available 2013-10-06T10:57:47Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20517
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá hodnotovými preferencemi nadaných dětí ve věku 11 let. Teoretická část charakterizuje problematiku hodnot, nadání a období středního školního věku. Praktická část popisuje kvantitativní výzkum hodnotových preferencí srovnávající výsledky dvou skupin nadaných jedenáctiletých žáků shodně identifikovaných v běžných pátých třídách základních škol v České republice ve školním roce 2011/12 a v roce 2002/03. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 4018863 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hodnoty cs
dc.subject hodnotové preference cs
dc.subject nadání cs
dc.subject nadaní žáci cs
dc.subject komparace cs
dc.subject t-test cs
dc.subject Values en
dc.subject value preferences en
dc.subject giftedness en
dc.subject gifted pupils en
dc.subject comparison en
dc.subject t-test en
dc.title Hodnotové preference nadaných dětí ve věku 11 let cs
dc.title.alternative The Value Preferences of Gifted 11 Year-Old Children en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the value preferences of eleven-year-old gifted children. The theoretical part characterizes the problematics of value, giftedness and the period of middle school age. The practical part describes the quantitative research of value preferences comparing the results of two groups of gifted eleven-year-old pupils identified identically in common fifth grades of primary schools in the Czech Republic in the 2011/12 and 2002/03 school year. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30307
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-17
local.subject hodnotová orientace cs
local.subject nadané děti cs
local.subject mladší školní věk cs
local.subject value orientation en
local.subject gifted children en
local.subject younger school age en


Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2013_dp.pdf 3.832Mb PDF View/Open
navrátilová_2013_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
navrátilová_2013_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account