dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T10:50:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T10:50:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20508
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je popis aktuálního stavu v oblasti výukových metod využívaných při výuce vybraných předmětů s ekonomickým zaměřením na konkrétní vybrané škole ? analýza současného stavu by měla vytvořit základ pro další rozhodování o přijetí případných změn v oblasti výuky ekonomických předmětů. Teoretická část se věnuje teoretickým východis-kům - vyučovacímu procesu, výukovým metodám včetně klasifikace, problematice volby optimální výukové metody a současnému stavu v oblasti výzkumu výukových metod. Praktickou část tvoří charakteristika výzkumu, zpracování a roztřídění dat získaných do-tazníkovým šetřením. Práce se více zaměřuje na progresivní výukové metody, které lépe odpovídají požadavkům současného školství na dobrou připravenost žáků pro praxi jak po teoretické, tak po praktické stránce. V závěru práce je shrnutí provedeného výzkumu a na-vazující doporučení. |
cs |
dc.format |
82 |
cs |
dc.format.extent |
1453367 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
ekonomické předměty
|
cs |
dc.subject |
výzkum výukových metod
|
cs |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
economic subjects
|
en |
dc.title |
Metody výuky využívané na střední škole ve vybraných předmětech s ekonomickým zaměřením |
cs |
dc.title.alternative |
Teaching Methods Applied in Secondary Schools in the Selected Economic Subjects |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Szimethová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this thesis is the description of the current state in the field of teaching methods which were used when teaching selected economic subjects at a particular school. The analysis of the current state should make a basis for the further decision-making pro-cess with regard to the adoption of possible changes in the field of teaching economic sub-jects. The theoretical part deals with some theoretical themes - teaching process, teaching methods including assessment, the whole issue concerning the choice of an ideal teaching method and with the present situation in the research of teaching methods. The practical part gives the survey characteristic, overview of the data processing and sor-ting the data collected by means of questionnaire survey. The thesis focuses much more on progressive teaching methods that are relevant to the requirements of the present education system aiming at good learners' readiness both from the theoretical and the practical point of view. At the end there is a summary of the survey and recommendations resulting from it. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31607
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
předmětová didaktika
|
cs |
local.subject |
učební metody
|
cs |
local.subject |
ekonomika
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
teaching school subjects
|
en |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
Economy
|
en |