Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Ředinová, Nikola
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:25:17Z
dc.date.available 2013-10-06T10:25:17Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20470
dc.description.abstract Vlastní práce bude zaměřena na hledání odpovědi na otázku, proč dochází k problémům při zařazování dětí s poruchou sociální komunikace do kolektivu. Jak tuto situaci mohou ovlivnit pedagogičtí pracovníci, ve spolupráci s rodiči. Zamyslet se nad schopností komunikace tzv. ?zdravých? dětí s dětmi postiženými touto poruchou. Možnosti sociální pedagogiky při nápravě tohoto stavu. Nastínit rozdíly při výchově a běžném provozu školek a škol, mezi dětmi s Aspergerovým syndromem a dětmi ostatními, zamyslet se nad prací výchovných pracovníků, pedagogů, jejich spolupráci s rodinami a v neposlední řadě se zaměřit na podpůrnou činnost organizací, které vznikly na pomoc rodinám těchto dětí, a nakolik je jejich práce přínosem pro rodiny samotné i pro společnost. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 3420249 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Aspergerův syndrom cs
dc.subject dítě cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject kolektiv cs
dc.subject organizace cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject výchova cs
dc.subject Asperger syndrom en
dc.subject a child en
dc.subject children en
dc.subject team en
dc.subject group en
dc.subject communication en
dc.subject organization en
dc.subject educator en
dc.subject family en
dc.subject communication within social world / social communication/ en
dc.title Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do kolektivu cs
dc.title.alternative Integration of Children with Asperger Syndrome into the Team en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated In this paper I would like to focus on analyzing and searching for possible answers why we are encountering problems regarding children with social communication disabilities fitting into educational petting environments, such as classes and other possible socializing groups or teams. I will suggest how educators in cooperation with parents of children facing these challenges can improve and hopefully solve this educational and social problem. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/98 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29002
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-29
local.subject Aspergerův syndrom cs
local.subject inkluze cs
local.subject Asperger's syndrome en
local.subject inclusions en


Files in this item

Files Size Format View
ředinová_2013_bp.pdf 3.261Mb PDF View/Open
ředinová_2013_vp.doc 32.5Kb Microsoft Word View/Open
ředinová_2013_op.zip 14.25Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account