dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Ředinová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T10:25:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T10:25:17Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20470
|
|
dc.description.abstract |
Vlastní práce bude zaměřena na hledání odpovědi na otázku, proč dochází k problémům při zařazování dětí s poruchou sociální komunikace do kolektivu. Jak tuto situaci mohou ovlivnit pedagogičtí pracovníci, ve spolupráci s rodiči. Zamyslet se nad schopností komunikace tzv. ?zdravých? dětí s dětmi postiženými touto poruchou. Možnosti sociální pedagogiky při nápravě tohoto stavu. Nastínit rozdíly při výchově a běžném provozu školek a škol, mezi dětmi s Aspergerovým syndromem a dětmi ostatními, zamyslet se nad prací výchovných pracovníků, pedagogů, jejich spolupráci s rodinami a v neposlední řadě se zaměřit na podpůrnou činnost organizací, které vznikly na pomoc rodinám těchto dětí, a nakolik je jejich práce přínosem pro rodiny samotné i pro společnost. |
cs |
dc.format |
54 |
cs |
dc.format.extent |
3420249 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
kolektiv
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
Asperger syndrom
|
en |
dc.subject |
a child
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
team
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
communication within social world / social communication/
|
en |
dc.title |
Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do kolektivu |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of Children with Asperger Syndrome into the Team |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this paper I would like to focus on analyzing and searching for possible answers why we are encountering problems regarding children with social communication disabilities fitting into educational petting environments, such as classes and other possible socializing groups or teams. I will suggest how educators in cooperation with parents of children facing these challenges can improve and hopefully solve this educational and social problem. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/98
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29002
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-29 |
|
local.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
Asperger's syndrome
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |