Školní šikana a bezbrannost žáka - oběti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní šikana a bezbrannost žáka - oběti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jílek, Dalibor
dc.contributor.author Hrančíková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:18:27Z
dc.date.available 2013-10-06T10:18:27Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20460
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována problematice školní šikany a jejím obětem. Teoretická část práce je rozdělená do tří hlavních částí. První část vymezuje pojem školní šikany, druhá část je věnována jejím účastníkům. Dále zde uvádím některé důsledky, které mohou nastat jak u oběti, tak u agresora. Ve třetí části se zabývám problematikou prevence šikany. Cílem praktické části bakalářské práce je zjistit, jak se šikana projevovala u vybraných obětí, jakou formu zažily a jaké následky z tohoto patologického jevu mají do dnes. Výzkum byl proveden kvalitativní metodou za pomocí rozhovorů, kterých se zúčastnily 4 oběti šikany. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 1396313 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní šikana cs
dc.subject oběť cs
dc.subject agresor cs
dc.subject prevence cs
dc.subject school bullying en
dc.subject victim en
dc.subject aggressor en
dc.subject prevention en
dc.title Školní šikana a bezbrannost žáka - oběti cs
dc.title.alternative School Bullying and Defencelessness of the Pupil - Victims en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is devoted to the issue of school bullying and its victims. The theoretical part is divided into three main parts. The first section defines the concept of school bullying, the second part is devoted to its participants. I mention also some further consequences that may occur as the victim and the aggressor. The third part deals with the issue of byllying prevention. The main aim of the practical part of this bachelor thesis is to find out how bullying manifested in cases of selected victims, which kind of bullying they went through and which after-effects of this pathological phenomenon they still have. The research was conducted using qualitative method of interviews, which were attended by four victims of bullying. en
dc.description.department Katedra práva a právní vědy cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28642
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-29
local.subject násilí ve škole cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject school violence en
local.subject victims of bullying en


Files in this item

Files Size Format View
hrančíková_2013_bp.pdf 1.331Mb PDF View/Open
hrančíková_2013_vp.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open
hrančíková_2013_op.zip 14.29Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account