Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Sudík, Ladislav
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:07:45Z
dc.date.available 2010-07-14T01:07:45Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2044
dc.description.abstract Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony. Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení. cs
dc.format 88 cs
dc.format.extent 2544530 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject turistický region cs
dc.subject tourism en
dc.subject service marketing en
dc.subject tourist region en
dc.title Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza cs
dc.title.alternative Marketing of tourism in the tourist region of East Bohemia - SWOT analysis en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the SWOT analysis of the tourism marketing in the tourist region of East Bohemia. The theoretical part considers the role of marketing in the service industry, defines tourism and divides the Czech Republic into tourist regions. The practical part tries to analyse in a comprehensive way individual issues and shows their possible system solutions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2687
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sudík_2006_bp.pdfBlocked 2.426Mb PDF View/Open
sudík_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
sudík_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account