Postoje žáků k fenoménu sebepoškozování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje žáků k fenoménu sebepoškozování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Šabršulová, Leona
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:02:41Z
dc.date.available 2013-10-06T10:02:41Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20436
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá postoji žáků k fenoménu sebepoškozování. Cílem této práce je zjistit, zda mají dívky a chlapci v období pubescence stejné postoje k sebepoško-zování, jestli jsou dostatečně informovaní o této problematice a jaké mají osobní zkušenosti s tímto fenoménem. Teoretická část se zabývá postoji, obdobím pubescence, dělením a příčinami sebepoškozování. Okrajově se dotýká léčby a prevence tohoto patologického jevu. V praktické části vyhodnocujeme výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl proveden formou dotazníků, které zkoumaly informovanost žáků druhého stupně jedné Základní školy ve Zlínském kraji. cs
dc.format 44 s. (47 863 znaků) cs
dc.format.extent 1704995 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sebepoškozování cs
dc.subject automutilace cs
dc.subject postoj cs
dc.subject pubescence cs
dc.subject žáci cs
dc.subject dospívající cs
dc.subject selfharm en
dc.subject selfmutilation en
dc.subject attitude en
dc.subject pubescence en
dc.subject pupils en
dc.subject adolescents en
dc.title Postoje žáků k fenoménu sebepoškozování cs
dc.title.alternative Pupils' Attitude towards the Phenomenon of Self-Harm en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Unger, David
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines attitude to phenomenon of selfharm. Objective of this thesis is to find out whether girls and boys during pubescence have identical attitude towards selfharm, whether they are informed sufficiently and what their personal experience is about this phenomenon. Theoretical part examines attitudes, period of pubescence, divisi-on and causes of selfharm. It also mentions treatment and prevention. In practical part, the thesis evaluates results of quantitative oriented research. It was executed in form of survey given to the pupils of particular elementary school in Zlin region. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31160
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
šabršulová_2013_bp.pdf 1.626Mb PDF View/Open
šabršulová_2013_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
šabršulová_2013_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account