dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Svobodová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T09:02:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T09:02:49Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20410
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se orientuje na téma rodiny. Teoretická část se zaměřuje na oblast rodiny, jejího vývoje v historickém kontextu a její funkce, teorie a rodinu v současnosti. Dále je zaměřena na manželství, vymezení pojmu z pohledu legislativy, vývoj manželského vztahu, jeho fáze a zákonitosti. Pojednává o předškolním věku z pohledu vývojové psychologie, o vývoji poznávacích procesů, o socializaci a o důležitosti rodiny v tomto období. Cílem empirické části, je popis a realizace kvalitativního výzkumu v oblasti pojetí manželství a rodiny dětmi v období předškolního věku. Zaměřuje se na výzkum předškolních dětí a jejich představ o rodině, manželství, jejich fungování a významu. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
2037402 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
manželství
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
marriage
|
en |
dc.subject |
pre-school age
|
en |
dc.title |
Děti předškolního věku a jejich pojetí manželství a rodiny |
cs |
dc.title.alternative |
Preschool Children and their Concept of Marriage and Family |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis focuses on the theme of family. The theoretical part focuses on the fami-ly and its development in a historical context and its functions, theory and family at pre-sent. It is aimed at marriage, definition of terms of legislation, the development of the ma-rital relationship, the phases and patterns. It discusses the preschoolers from the perspective of developmental psychology, the development of cognitive processes of socialization and the importance of family in this period. The aim of the empirical part, the description and realization of qualitative research in the concept of marriage and the family children in the preschool age. It focuses on the research of preschool children and their ideas about family, marriage, their function and significance. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32187
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-04-24 |
|