Děti předškolního věku a jejich pojetí manželství a rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti předškolního věku a jejich pojetí manželství a rodiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Svobodová, Iveta
dc.date.accessioned 2013-10-06T09:02:49Z
dc.date.available 2013-10-06T09:02:49Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20410
dc.description.abstract Diplomová práce se orientuje na téma rodiny. Teoretická část se zaměřuje na oblast rodiny, jejího vývoje v historickém kontextu a její funkce, teorie a rodinu v současnosti. Dále je zaměřena na manželství, vymezení pojmu z pohledu legislativy, vývoj manželského vztahu, jeho fáze a zákonitosti. Pojednává o předškolním věku z pohledu vývojové psychologie, o vývoji poznávacích procesů, o socializaci a o důležitosti rodiny v tomto období. Cílem empirické části, je popis a realizace kvalitativního výzkumu v oblasti pojetí manželství a rodiny dětmi v období předškolního věku. Zaměřuje se na výzkum předškolních dětí a jejich představ o rodině, manželství, jejich fungování a významu. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 2037402 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject manželství cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject family en
dc.subject marriage en
dc.subject pre-school age en
dc.title Děti předškolního věku a jejich pojetí manželství a rodiny cs
dc.title.alternative Preschool Children and their Concept of Marriage and Family en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This master thesis focuses on the theme of family. The theoretical part focuses on the fami-ly and its development in a historical context and its functions, theory and family at pre-sent. It is aimed at marriage, definition of terms of legislation, the development of the ma-rital relationship, the phases and patterns. It discusses the preschoolers from the perspective of developmental psychology, the development of cognitive processes of socialization and the importance of family in this period. The aim of the empirical part, the description and realization of qualitative research in the concept of marriage and the family children in the preschool age. It focuses on the research of preschool children and their ideas about family, marriage, their function and significance. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 32187
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-24


Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2013_dp.pdf 1.943Mb PDF View/Open
svobodová_2013_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
svobodová_2013_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account