Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Navrátil, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-06T08:45:50Z
dc.date.available 2013-10-06T08:45:50Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20387
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je posouzení vlivu základního uměleckého školství na rozvoj sociální inteligence jedince. V teoretické části je na problematiku nahlíženo zejména prostřednictvím poznatků z oboru pedagogiky, sociologie a psychologie. Navazující praktická část formou dotazníkového šetření zkoumá konkrétní dopady působení na žáky a zkušenosti absolventů ZUŠ. cs
dc.format 62 s. (13 000 znaků) cs
dc.format.extent 1316337 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální inteligence cs
dc.subject emoce cs
dc.subject socializační činitelé cs
dc.subject Základní umělecká škola cs
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject Social intelligence en
dc.subject emotions en
dc.subject socialization elements en
dc.subject Elementary Artistic School en
dc.subject social interaction en
dc.title Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince cs
dc.title.alternative Influence of Elementary Art Schools on Social Intelligence Development of Individuals en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kalivodová, Zuzana
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor work has been dedicated to assessment of the influence of elementary artistic education on development of social intelligence of an individual. Its theoretical part has been taking advantage particularly of pedagogic, sociology and psychology. The consequent practical part in the form of a questionnaire research has been searching concrete impact on pupils and experience of Elementary Artistic School grads. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28829
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject základní umělecké školy cs
local.subject děti cs
local.subject socializace cs
local.subject elementary art schools en
local.subject children en
local.subject socialization en


Files in this item

Files Size Format View
navrátil_2013_bp.pdf 1.255Mb PDF View/Open
navrátil_2013_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
navrátil_2013_op.zip 22.55Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account