Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Navrátil, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T08:45:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T08:45:50Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20387
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je posouzení vlivu základního uměleckého školství na rozvoj sociální inteligence jedince. V teoretické části je na problematiku nahlíženo zejména prostřednictvím poznatků z oboru pedagogiky, sociologie a psychologie. Navazující praktická část formou dotazníkového šetření zkoumá konkrétní dopady působení na žáky a zkušenosti absolventů ZUŠ. |
cs |
dc.format |
62 s. (13 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1316337 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální inteligence
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
socializační činitelé
|
cs |
dc.subject |
Základní umělecká škola
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
Social intelligence
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
socialization elements
|
en |
dc.subject |
Elementary Artistic School
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.title |
Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Elementary Art Schools on Social Intelligence Development of Individuals |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalivodová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work has been dedicated to assessment of the influence of elementary artistic education on development of social intelligence of an individual. Its theoretical part has been taking advantage particularly of pedagogic, sociology and psychology. The consequent practical part in the form of a questionnaire research has been searching concrete impact on pupils and experience of Elementary Artistic School grads. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28829
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
základní umělecké školy
|
cs |
local.subject |
děti
|
cs |
local.subject |
socializace
|
cs |
local.subject |
elementary art schools
|
en |
local.subject |
children
|
en |
local.subject |
socialization
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account