[NEOBHÁJENO] Služební odborná příprava jako pedagogický proces
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Březovják, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T08:31:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T08:31:13Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20369
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat pomocí kvantitativního výzkumu, zda a jestli dostatečně instruktoři služební přípravy vzdělávají policisty na příslušném Územním odboru, věnují policistům dostatek prostoru a času na nácvik nových a již osvojených dovedností a jestli je v současnosti služební příprava dostatečná z hlediska obsahu témat a časové frekvence. V teoretické části se budu zabývat pojmy služební příprava, instruktor a pedagogický proces. V praktické části je použita metoda dotazníku. Na základě výzkumu jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění služební přípravy. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
1979310 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Služební příprava
|
cs |
dc.subject |
instruktor
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
pedagogický proces
|
cs |
dc.subject |
Business training
|
en |
dc.subject |
instructor
|
en |
dc.subject |
the questionnaire
|
en |
dc.subject |
teaching process
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Služební odborná příprava jako pedagogický proces |
cs |
dc.title.alternative |
Professional Training as a Pedagogical Process |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis is to explore if work of police training instructors is sufficient enough. Moreover, this thesis will examine: how are police officers educated on the relevant territorial departments, if the instructors devote enough time and space to practice new skills and skills that have already been acquired and whether there is adequate preparation in terms of content, themes, and time frequency. In order to generate appropriate data I decided to use the quantitative research. In the theoretical part, the concepts such service preparation, instructor and teaching pro-cess will be discussed. In the practical part of the research I used questionnaire. Based on the results of the research, there are recommended proposals in order to improve service training. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
neobhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/224
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32080
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
local.subject |
policisté
|
cs |
local.subject |
employee training and education
|
en |
local.subject |
policemen
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account