dc.contributor.advisor |
Atcheson, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Radana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:40:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:40:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20312
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo popsat jednotlivé kroky a pokyny potřebné pro vytvoření úspěšně obchodní prezentace v souladu se současnými trendy. Na počátku teoretické části je krátce popsán veřejný projev, jeho historie a důležitost v současném světě. V druhé části se práce zabývá tvořením obchodní prezentace. Popisuje například analýzu publika, shromažďování materiálů, přípravu jednotlivých částí prezentace, přípravu vizuálních pomůcek a dává praktické rady jak úspěšně prezentovat, zbavit se při prezentování stresu a udržet pozornost publika. V praktické části jsou všechny tyto poznatky využity při tvoření prezentace pro konkrétní firmu. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
3195178 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Veřejný projev
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
mluvčí
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
vizuální pomůcky
|
cs |
dc.subject |
současné trendy
|
cs |
dc.subject |
řeč těla
|
cs |
dc.subject |
Public speaking
|
en |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
presenter
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
visual aids
|
en |
dc.subject |
current trends
|
en |
dc.subject |
body language
|
en |
dc.title |
Current Trends in Business Presentations |
cs |
dc.title.alternative |
Current Trends in Business Presentations |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drábková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis was to describe individual steps and instructions needed for creating a successful business presentation in accordance with current trends. Public speaking, its history and current importance are shortly described at the beginning of the theoretical part. The second part of the work deals with creating a business presentation. It describes, for instance, the analysis of audience, gathering of materials, preparation of individual parts of the presentation, preparation of visual aids and gives practical advices how to successfully present, avoid stress while presenting and how to keep the audience interested. All this knowledge is used for creating a presentation for a specific company in the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
24073
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
veřejné projevy
|
cs |
local.subject |
prezentace firmy
|
cs |
local.subject |
public speeches
|
en |
local.subject |
company presentation
|
en |