dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Briskorinová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:30:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:30:35Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20305
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o kritériích rodičů, která si stanovují při výběru předškolní instituce pro své dítě. Teoretická část je věnována předškolnímu věku dítěte, vývojovým specifikám, která se vztahují k předškolnímu věku, legislativě předškolního vzdělávání, nabídce předškolního vzdělávání v České republice. Další část je věnována rodině, rodičům a vztahu dítěti s rodiči. Závěr teoretické části je věnován konkrétním kritériím, která si rodiče stanovují při výběru předškolní instituce, a také samotnému výběru předškolní instituce. |
cs |
dc.format |
81 s. (18959 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
3225661 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předškolní instituce
|
cs |
dc.subject |
postoj rodičů k předškolnímu vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kritéria rodičů při výběru předškolní instituce
|
cs |
dc.subject |
: pre-school education
|
en |
dc.subject |
pre-school institutions
|
en |
dc.subject |
parents attitude to the pre-school education
|
en |
dc.subject |
parents criteria for selection of pre-school institutions
|
en |
dc.title |
Kritéria rodičů při výběru předškolní instituce |
cs |
dc.title.alternative |
Parents' Criteria for Selection of Preschool Institutions |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the parent's criteria which they have for selection of pre-school institutions for their child. The theoretical part is devoted to pre-school age, developmental specifics of pre-school age, legislation of pre-school eduction, range of choice of pre-school education in the Czech Republic. Further part is devoted to family, parents and child relationship with their parents.The end of theoretical part is devoted to the selection of pre-school institution and to specific criteria which parents set to while selecting pre-school institutions. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24741
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
vzdělávací instituce
|
cs |
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
předškolní děti
|
cs |
local.subject |
educational institutions
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |