Profese učitelky v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profese učitelky v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Putalová, Silvie
dc.date.accessioned 2013-10-06T06:26:24Z
dc.date.available 2013-10-06T06:26:24Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20294
dc.description.abstract Práce pojednává o přístupu učitelek z mateřských škol ke svému povolání od jejich nástupu do učitelské profese až po dobu několikaleté praxe. Také se v práci vyskytuje vliv vzdělání na přístup k učitelské profesi. V teoretické části obecně definuju základní pojmy a uvádím způsoby utváření učitelského povolání. Teoretická část dále zahrnuje konkrétní práci a povinnosti učitelek z mateřských škol. Praktická část je složena ze smíšeného výzkumu zaměřeného na zjištění přístupu k práci začínajících, zkušených a vytrvalých učitelek ve vztahu k délce praxe a výši dosaženého vzdělání. cs
dc.format 63 s. (110 474 znaků) cs
dc.format.extent 1761774 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učitel cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject výchovně vzdělávací proces cs
dc.subject přístup k povolání cs
dc.subject Teacher en
dc.subject kindergarten en
dc.subject educational process en
dc.subject attitude to profession en
dc.title Profese učitelky v mateřské škole cs
dc.title.alternative The Profession of a Nursery School Teacher en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2012-06-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with attitude of teachers from kindergartens to doing their job since they enter the teaching profession up to the achievement of several years? practice. In this thesis there also occurs an influence of education on attitude to the teaching profession. In theoretical part I generally define basic concepts and I mention ways of forms of teaching. Theoretical part also includes specific teachers work and duties in kindergarten. Practical part consists of miscellaneous research focused on finding attitude to job of beginners, experienced and persistent teachers in relation to practice dura-tion and level of education. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24192
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject profese učitele cs
local.subject učitelky cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject teacher career en
local.subject women teachers en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
putalová_2012_bp.pdf 1.680Mb PDF View/Open
putalová_2012_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
putalová_2012_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account