dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Martínková, Vlasta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:22:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:22:58Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20285
|
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje prevenci sociálně patologických jevů, které se vyskytují na základních školách, rozdělení prevence, aplikaci minimálního preventivního programu a personálnímu zajištění v těchto institucích. Dotazníková metoda pak zjišťuje názory žáků na konkrétních školách na realizaci preventivních programů. Fakta vyplývající z výsledků šetření jsou následně analyzována a díky jim je utvořen závěr, jak jsou tyto preventivní aktivity škol vnímány žáky. |
cs |
dc.format |
46 |
cs |
dc.format.extent |
356851 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Základní škola
|
cs |
dc.subject |
minimální preventivní program
|
cs |
dc.subject |
školské poradenské pracoviště
|
cs |
dc.subject |
preventivní strategie
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
Elementary school
|
en |
dc.subject |
basic preventive programme
|
en |
dc.subject |
school consulting centre
|
en |
dc.subject |
preventive strategy
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.title |
Názory žáků ZŠ v Brně na školní preventivní strategii |
cs |
dc.title.alternative |
Opinions of Primary School Pupils in Brno of School Preventive Strategy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drholcová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
It is concentrated on prevention of socially pathological phenomena which occur in elementary schools, division of prevention, aplication of basic preventive programme and staffing in these institutions. Questionnaire method provides pupils' opinions about realization of preventive programmes in particular schools. Results of this method are consequently analysed and lead to conclusion how these activities are percieved by pupils. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23608
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-13 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |