dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Ščuglíková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:20:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:20:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20282
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám syndromem vyhoření a jeho prevencí u osobních asis-tentů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřuji v prvé řadě na vymezení pojmu syndromu vyhoření, také na jeho příznaky či rizikové faktory, ale také na vývoj procesu syndromu vyhoření a odlišení syndromu vyhoření od jiných psychických stavů. Věnuji se i tématu prevence syndromu vyhoření. Zde uvádím jednak prevenci u jednotlivce či organizace, ale i samotnou supervizi. Velmi důležitou součástí teoretické části je také vymezení služby osobní asistence, pracovní náplň osobního asistenta či kvalifikační, osobnostní a zdravotní požadavky na osobního asistenta. Praktická část je postavena na dotazníkovém šetření a rozhovorech s osobními asistenty. Výzkum jsem realizovala v organizaci Podané ruce, o. s. ? Projekt OsA. |
cs |
dc.format |
102 s. |
cs |
dc.format.extent |
3346734 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
prevence syndromu vyhoření
|
cs |
dc.subject |
osobní asistence
|
cs |
dc.subject |
burn-out syndrome
|
en |
dc.subject |
prevention of burn-out
|
en |
dc.subject |
personal assistance
|
en |
dc.title |
Syndrom vyhoření a jeho prevence u osobních asistentů |
cs |
dc.title.alternative |
Burn Out Syndrome and its Prevention in Personal Assistants |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šmahaj, Jan |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I deal with burn-out and its prevention by personal assistansts. The work is divided into theoretical and practical. In the theoretical section, I focus primarily on defining the concept of burn-out, onement in his symptoms or risk factors, but also the development process, differentiate burn-out and burnout-tion from other psychological states. He has been on prevention of burn-out. Here are both prevention for individuals or organizations, but also its own supervision. A very important part of the theory is the definition of personal assistance services, personal as-sistant job descripiton and qualifications, personality and health requirements for personal assistant. The practical part is based on questionnaires and interviews with the personal assistant. Research was carried out in the organization Podané ruce, o. s. Projekt OsA. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24834
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|