dc.contributor.advisor |
Novotná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Krajčová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:08:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:08:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20265
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci jsem se zabývala tím, jaký mají postoj k tvořivosti žáci na Základní škole v Novém Hrozenkově. Cílem mé práce bylo zjistit, jak žáci vnímají své pocity a emoce a jejich názory na to, zda se učitelé snaží ve výuce rozvíjet jejich tvořivost. Teoretická část se zabývá inteligencí, rozdělením personální inteligence a tvořivostí žáka. Praktická část se zaměřuje na zjištění, zda je tvořivost žáků ve výuce rozvíjena. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
1460224 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inteligence
|
cs |
dc.subject |
personální inteligence
|
cs |
dc.subject |
intrapersonální inteligence
|
cs |
dc.subject |
interpersonální inteligence
|
cs |
dc.subject |
tvořivost
|
cs |
dc.subject |
intelligence
|
en |
dc.subject |
personal intelligence
|
en |
dc.subject |
intrapersonal intelligence
|
en |
dc.subject |
interpersonal intelligence
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.title |
Interpersonální a personální inteligence tvořivého žáka |
cs |
dc.title.alternative |
Interpersonal and Personal Intelligence of a Creative Pupil |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor paper I was studying Chat attitude children have towards creativity in the Primary school in Novy Hrozenkov. The aim of my paper was to find out how the pupils sense thein feelings and emotions but also thein opinions on the matter, if they think thein teachers are helping them develop thein creativity in the lessons. The theoretical part Explorer the intelligence, the separation of personal intelligence and the kreativity of the pupil. The practical part aims to find out if the creativity of the pupils is developed througt tea-ching. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24447
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
kreativita
|
cs |
local.subject |
rozvoj inteligence
|
cs |
local.subject |
Nový Hrozenkov (Česko)
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
creative ability
|
en |
local.subject |
development of intelligence
|
en |
local.subject |
Nový Hrozenkov (Czechia)
|
en |